Skip to main content

Ik heb nu al 2 keer telefonisch een glasvezel abonnement aangevraagd.

Beide keren wel de bevestiging ontvangen binnen enkele minuten maar daarna geen definitieve bevestiging met klantnummer. Deze zou na 48 uur toch zeker binnen moeten zijn.

omdat ik na de eerste keer niks meer gehoord had, heb ik gebeld ter controle. toen is me verteld dat mijn bestelling (op magische wijze) uit het systeem gehaald was. 

dus hele bestelling opnieuw geplaatst en nu weer bevestiging ontvangen met een kopie van het contract maar niet de definitieve bevestiging met daarin een klantnummer of iets dergelijks. dus ik kan ook niet online kijken wat de status is van mijn bestelling.

 

lang verhaal kort: Ik wil mijn abonnement op tijd werkend hebben met alle apparatuur ook in huis hebbende. 

 

kan dit geregeld worden aub

Hoi @JoepSP ,

Als je in je profiel alvast je adresgegevens invult (is voor ons gebruikers niet te zien), dan kan een KPN-medewerker je sneller helpen


Gedaan.

Ik ben er ondertussen achter dat er dus nog een ander abbonoment op mijn toekomstige adres staat. 

Het gaat om een koopwoning. En ik krijg op 15 sept de sleutel. Dan moet het vorige abbonoment toch gewoon uit verwijderd zijn? Zo niet, hoe kan ik dan mijn aansluiting krijgen?


Dan moet het vorige abbonoment toch gewoon uit verwijderd zijn? Zo niet, hoe kan ik dan mijn aansluiting krijgen?

Dat moet de vorige bewoner op tijd opgezegd hebben. Of verhuisd hebben naar zijn of haar nieuwe adres. Als dat niet gebeurt, dan heeft u dus een probleem. U kunt daar niets aan doen. U zult het gewoon af moeten wachten. 


De vorige bewoner heeft mij zojuist medegedeeld dat zijn abbonoment stopt op 10 oktober. Kunnen jullie mijn bestelling en ingang op die datum zetten aub?


De vorige bewoner heeft mij zojuist medegedeeld dat zijn abbonoment stopt op 10 oktober. Kunnen jullie mijn bestelling en ingang op die datum zetten aub?

@XS4-Arjan 

@Nick83 


Hoi @JoepSP. Welkom op het KPN Forum! Als eerste gefeliciteerd met jouw nieuwe woning. Ik kan mij voorstellen dat je op tijd een werkende verbinding wilt hebben. Ik heb jouw bestelling terug gevonden en zie in onze systemen terug dat je gisteren een orderbevestiging hebt ontvangen. Wanneer jouw verbinding klaar is om aan te sluiten, dan krijgt je een sms op het contact telefoonnummer dat je hebt ingevuld tijdens jouw bestelling. Zoals het nu lijkt is dit op 9 oktober 2023.