Skip to main content

Goedemniddag,

Ik word elke dag gestalkt door het bedrijf ODS namens KPN betreffende de glasvezel aansluiting.
Klopt dit en waarom?
Dat er glasvezel komt heeft KPN al lang geleden gemeld.

Met vriendelijke groet,

Huib

Admin: afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt

Hi @Glasvezel 2 en welkom op het forum! Dat er af en toe iemand langskomt voor het regelen van de glasvezelaansluiting hoort zo, maar dat horen niet meer dan 2 á 3 bezoekjes te zijn. 😕 Als ze vaker dan dat langs zijn geweest, neem dan contact op met KPN Netwerk. Zij regelen de aanleg van glasvezel en kunnen hopelijk ook inzien waarom ODS zo vaak langskomt, of bij hen aangeven dat het niet meer hoeft. 

Hopelijk is het dan klaar, of weet je in elk geval waarom ze komen. 😄


Beste Sanne,

Af en toe langskomen?

5 dagen achter elkaar en al bij de eerste keer heb ik duidelijk aangegeven dat ik geen interesse heb.
Daarbij is het personeel zeer opdringerig en onbeleefd, netjes voorstellen doen ze niet maar wel meteen druk uitoefenen dat ze mijn huis even binnen moeten.

Het is inderdaad klaar nu ik de bevestiging heb verkregen dat ODS in opdracht van KPN werkt.

Ergens vind jij het geloof ik grappig maar ik helemaal niet.

Tele 2 
Ziggo
etc...
Ze komen allemaal langs en allemaal claimen ze dat glasvezel door hun aangelegd gaat worden.


Fijne avond KPN.

Met vriendelijke groet,
Huib Mulder
 

 


Woont u in een vrijstaand huis? Of in een appartement? Wonen er misschien mensen op een verdieping boven u?


Fijn dat het nu klaar is @Glasvezel 2. Grappig is het zeker niet, ik houd ook niet van onverwachts bezoek, laat staan als het opdringerig is en zo vaak gebeurt. Je kunt dit altijd nog doorgeven bij KPN Netwerk. Ik vind het belangrijk dat zij dit soort signalen ook binnenkrijgen, met name als er opdringerig wordt gedaan.Â