Skip to main content

Hoi @SharonKl

Het wachtwoord van MijnKPN is meestal hetzelfde als het wachtwoord waarmee je op het forum inlogt. 

Met het beheerderswachtwoord wordt meestal het wachtwoord bedoeld van de beheerder van de computer.
Is het misschien de  computer van de zaak?
Zo ja dan moet je de zaak om het wachtwoord van de computer vragen.
Zit je in een gastaccount van de computer?
Andere mogelijkheid is, ben je wel ingelogd op je computer met naam en wachtwoord of log je in zonder wachtwoord?

Ik zit met hetzelfde probleem.

Ik had het beheerders(admin)wachtwoord van de experiabox veranderd. Kan ook nog steeds prima op de modem inloggen met dit wachtwoord. Kan na het wijzigen van het wachtwoord niet meer inloggen op de thuisapp. Kreeg de melding dat de app wel verbonden is maar dat ik (via de app dus) met mijn beheerderswachtwoord moet inloggen op de modem. Kreeg nu dus steeds de melding dat het wachtwoord incorrect is.

Vervolgens de thuisapp maar verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zoals geadviseerd.

Als ik nu de thuisapp open staat er "geen verbinding"   en "modem aansluiten".

 

Als ik dan op "modem aansluiten " klik krijg ik de opties 

1 modem aansluiten na verhuizing

2 defect modem vervangen

3 modem aansluiten op glasvezel.

 

En nu?

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

 

Hoi @SharonKl

Het wachtwoord van MijnKPN is meestal hetzelfde als het wachtwoord waarmee je op het forum inlogt. 

Met het beheerderswachtwoord wordt meestal het wachtwoord bedoeld van de beheerder van de computer.
Is het misschien de  computer van de zaak?
Zo ja dan moet je de zaak om het wachtwoord van de computer vragen.
Zit je in een gastaccount van de computer?
Andere mogelijkheid is, ben je wel ingelogd op je computer met naam en wachtwoord of log je in zonder wachtwoord?

Ik zit met hetzelfde probleem.

Ik had het beheerders(admin)wachtwoord van de experiabox veranderd. Kan ook nog steeds prima op de modem inloggen met dit wachtwoord. Kan na het wijzigen van het wachtwoord niet meer inloggen op de thuisapp. Kreeg de melding dat de app wel verbonden is maar dat ik (via de app dus) met mijn beheerderswachtwoord moet inloggen op de modem. Kreeg nu dus steeds de melding dat het wachtwoord incorrect is.

Vervolgens de thuisapp maar verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zoals geadviseerd.

Als ik nu de thuisapp open staat er "geen verbinding"   en "modem aansluiten".

 

Als ik dan op "modem aansluiten " klik krijg ik de opties 

1 modem aansluiten na verhuizing

2 defect modem vervangen

3 modem aansluiten op glasvezel.

 

En nu?

 

 

Ik heb modem aansluiten gekozen, na de stappen doorlopen te hebben kom ik dus (nadat er dus opnieuw wifiverbinding is gemaakt) kom ik weer op hetzelfde punt uit als in het begin van mijn verhaal.

Namelijk in de thuisapp waar de beheerderswachtwoord van de modem wordt gevraagd om te kunnen inloggen op de modem, het beheerderswachtwoord wat dus niet wordt geaccepteerd.

 

Om gek van te worden.


Iets gaat niet goed in de connectie thuisapp en modem/netwerk.

Box12 gaat het om? Ook Superwifi’s aanwezig? (Die wellicht dwarsliggen)

 

Probeer nogmaals modem reset, rustig laten opstarten, en vervolgens de thuisapp. 

Als het goed is zul je de QR code moeten scannen, en dan het beheerderswachtwoord aanmaken. 

Inloggen via webbrowser zou dan ook moeten lukken. 


Thnx, ondertussen al verholpen.

De boel even met rust gelaten en even later was het weer goed en kon ik gewoon inloggen