Skip to main content

Goedeavond,

 

Nou ik zit met het zelfde probleem heb al meerdere keren de QR code gescand maar geeft elke keer aan verkeerde wachtwoord

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic 

Alle Superwifipunten hebben een eigen adminwachtwoord. Je moet het wachtwoord gebruiken van degene die met de kabel is aangesloten op de Experiabox. Dat is namelijk degene die het wifinetwerk regelt.

Wel ben je verplicht om dan gelijk een nieuw wachtwoord aan te maken.


Nou ik geef het wachtwoord in maar lukt niet:joy::joy:


Mijn Internet is nu super want er is een monteur bij geweest en wil de modem niet resetten in de fabrieksinstelling want ben bang dat het internet dan weer slecht is.


Okee en als je het zonder de QR-code doet, dus het ip-adres van het betreffende Superwifipunt in je browser invoeren?

Weet je ook zeker dat de monteur het wachtwoord niet aangepast heeft, zonder dit, perongeluk, niet aan jou verteld te hebben?

En heel simpel, je hebt ook geen typfour gemaakt bij het invoeren, het zijn nogal pittige wachtwoorden.


Nou Jeroen dank je voor je terugkoppeling maar helaas nog niet gelukt.

Grt Theo


Dan zou ik de Superwifipunten loskoppelen, een reset geven en opnieuw koppelen aan de Experiabox.

Wat is eigenlijk de reden dat je wilt inloggen op het Superwifipunt? 


Nou ik wil graag de KPN Thuis installeren


Welkom op het forum @Beheerderswachtwoord! Begrijp ik goed dat het gedeelte dat fout gaat het scannen van de QR code via de KPN thuis app is? Wel bedankt @JeroenCop voor het bijschieten en helpen. Zeer gewaardeerd. @Beheerderswachtwoord kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou ik daarnaast mogen vragen of de KPN thuis app wel gewoon verbinding krijgt met de Experiabox zelf?


Goedeavond Bram,

Ja de app heeft wel verbinding en heb nu alles ingevuld.

Maar het contract staat op mijn vrouw zijn naam is dat een probleem?


Dat het contract op naam van je vrouw staat moet geen probleem vormen. Ik denk wel dat het toch nodig zal zijn om een reset SuperWifi te doen. Dan zou het admin wachtwoord dat achterop staat toch echt weer moeten kloppen. Mocht je toch bang zijn dat er dan dingen ontregeld raken hebben we uiteraard hier of via de klantenservice de mogelijkheid op afstand ondersteuning te bieden. Wel zou je kunnen overwegen, gezien het super werkt, het op deze manier te laten staan. Mocht er ooit ergens in huis de wifi toch minder worden kunnen we altijd nog deze stappen doen. 


Dankje Bram dat gaan we doen bedankt


Graag gedaan! Kan ik het topic voor je sluiten?


Bram en Jeroen bedankt ja hoor je mag het sluiten


Doen we! Fijn weekend gewenst! :relaxed:


Doen we! Fijn weekend gewenst! :relaxed: