Skip to main content
Vraag

Beheerderswachtwoord werkt niet, ik kan de Thuis app daardoor niet in en de Experia Wifi niet instellen

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

@Sanne_M is met vakantie, dus ik neem het even over. Ik begrijp dat er vandaag een monteur langs komt om naar jouw verbinding te kijken. Laat je weten wat hier uit is gekomen?

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 2 augustus 2022
Denise_ schreef:

@Sanne_M is met vakantie, dus ik neem het even over. Ik begrijp dat er vandaag een monteur langs komt om naar jouw verbinding te kijken. Laat je weten wat hier uit is gekomen?

Ik had een telefonisch contact met een monteur. In de basis lukte alles. Ook op de goede telefoon.  Tot ik de WiFi versterkers weer ging installeren. Nadat ik alles had doorlopen, zei de app dat ik moest inloggen bij “unknown”. 

Ik ben er achter dat dit een andere telefoon is. Mijn zakelijke telefoon. Ook al verwijder ik de apps. Hij blijft aangeven dat ik op dat apparaat moet inloggen. Kan ik dat nog wijzigen? 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 2 augustus 2022

Eerst de thuisapp proberen zonder versterkers en daarna de versterkers installeren is nutteloos. Bij het installeren van de versterkers veranderd alles. 

U doet op 1 of andere manier toch wat verkeerd. De thuisapp werkt met hetzelfde wachtwoord als het wachtwoord waarmee u in kunt loggen op de versterkers. Dat hoort gewoon te werken.

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 20 september 2022
Denise_ schreef:

Kan er nog iemand antwoord geven op de vraag hoe ik er voor zorg dat ik de ene telefoon kan “verwijderen”? Zodat de juiste telefoon gebruik kan maken van de app! 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7542 reacties
  • 21 september 2022
Nick83 schreef:

Eerst de thuisapp proberen zonder versterkers en daarna de versterkers installeren is nutteloos. Bij het installeren van de versterkers veranderd alles. 

U doet op 1 of andere manier toch wat verkeerd. De thuisapp werkt met hetzelfde wachtwoord als het wachtwoord waarmee u in kunt loggen op de versterkers. Dat hoort gewoon te werken.

Deze tips hebben niet geholpen? Je zou hiermee ook in moeten kunnen loggen op andere apparaten. Zo niet, doorloop de stappen dan opnieuw die je met de monteur hebt doorlopen, en zorg daarbij dat je zakelijke toestel de KPN Thuis app niet geïnstalleerd heeft staan en niet aan staat. Ben benieuwd hoe het dan gaat! 

nvvn
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 18 reacties
  • 17 oktober 2022

Ik heb ook nog steeds problemen om in te loggen via de Thuis app (iOS). Zelfs na meerdere keren verwijderen en zelf een nieuwe mobiel (met transfer van oude data/instellingen). Op andere iOS apparaten werkt het gelukkig wel. Maar erg vreemd dat het op mijn mobiel steeds op ‘unknown’ blijf staan en dus onbruikbaar. M’n mobiel helemaal compleet resetten vind ik iets te veel van het goede..

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 17 oktober 2022

Helaas werkt het bij mij ook niet. Heb wederom alles opnieuw gedaan. Maar zodra de WiFi versterkers gekoppeld worden, krijg ik weer hetzelfde probleem. 

Nog andere opties KPN? Zie dat ik niet de enige ben met dit probleem.