Skip to main content

Heb op zich prima internet thuis en alles doet het prima. Echt hebben mijn vrouw en ik allebei via onze werkgever een thuiswerkplek en nu merken we dat we vaak geen toegang hebben. Mijn werkgever en die van mijn vrouw geven beide separaat aan dat het ligt aan een onstabiele internet verbinding. We hebben beide een kabel als aansluiting. Ook onze beamer valt soms plots uit en Samsung geeft ook aan dat dit kan doordat internet varieert in stabiliteit. Wat nu? Al gebeld maar men geeft aan dat aansluiting stabiel zou zijn. Hebben al wel keer een nieuwe modem gehad omdat die ook vaak plots opnieuw opstarte

Dag @Verkeersleider welk type modem heb je?


Had een v12 maar die gaf steeds dat hij spontaan soms opnieuw opstartte. Monteur gaf aan dat het te dicht bij centrale was en nu een v10


@Verkeersleider begrijp ik goed dat er recentelijk al een monteur van ons langs is geweest? 

Als dit zo is, bel dan eerst naar 0800-0402. Dan ziet ons systeem namelijk ook de vorige monteursafspraak en doen we de juiste vervolgstappen om het toch op te lossen. 🙂