Skip to main content

Ben verhuisd naar een ander huis en nu van 100/10 naar 24/3 

Wat is dit slecht en zelf 24/3 haal ik niet!

 

KPN help!!!!

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres?  Graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


24/3

 

 


Sorry was de link vergeten https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/


link werkt niet!


Storing denk ik. Gisteren deed is het nog. Welk type modem heb je?


experia v10


Da's mooi. Wil je inloggen in de v10 dan naar status gaan en dan naar geavanceerd.  Wil je van die pagina een screenshot plaatsen? 


 


👍duidelijk! Dat je 24 Mit/s haalt komt overeen met wat het modem aangeleverd krijgt. Dat zou kunnen betekenen dat er technisch geen hogere snelheid mogelijk is omdat je bijvoorbeeld te ver van de centrale woont.  Een moderator kan zien of er nog een andere optie is. Vul je profiel helemaal in met klantnummer, adres etc dan reageren ze binnen een paar dagen met slecht of goed nieuws.


already done


Fourstack is helaas niet meer in werking. Maar er is een andere manier om de max. snelheid van je adres te achterhalen.

Als je op de pagina van onderstaande link je postcode en huisnummer invult dan krijg je onder Kies je internetsnelheid te zien wat er maximaal beschikbaar is op je adres. Meer kan dan niet (via kpn of de anderen via DSL).

https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv/


Internet snelheid gemeten op de KPN box 12 is 24/3 

Zeer laag en daarbij bedenkend dat je een abbo hebt van 100/10

Kan huisaansluiting niet op andere kabel uitgelast worden die sterker signaal heeft ? Wanneer komt er glas ???

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Je hebt dit al eerder verteld. Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/ graag een screenshot zonder je postcode plaatsen.  De link doet het nu wel.:wink:


Het is eigenlijk zo dat als je een koperen DSL lijn hebt dat je betaald TOT 100mb en 10up. Vaak is dit niet te behalen door de afstand tussen kast en klant of centrale en klant. Het is beter dat je dit door een monteur laat controleren. Die kan namelijk zien of het aan de lijn ligt of aan het modem. Het checken wanneer glasvezel beschikbaar is in uw woning kunt u checken op https://www.kpn.com/internet/glasvezel/glasvezelcheck.htm


Actuele Beschikbaarheid

Wat

Koper

Beschikbaar

small_green_check-86092b2a0359339f780028aa7bcec83a24fe0ac463977050fa8f103e519dd345.png

Wat

FttH

Beschikbaar

small_red_cross-3971008bf4614020d515611fa7c045c7618cabd46495b9ec6016814022847891.png

Technologie

Internet Snelheid

Koper/DSL

22 Mbit/s

Bonded Koper/DSL

-

Technologie

Internet Snelheid

Fiber

-


@Pauwerful Wat topicstarter meet qua snelheid komt overeen met wat er binnenkomt op het modem.  Het enige wat nog kan is dat hij op een verkeerd profiel staat maar dat zie je zelden.


Nou ja ... duidelijk, (veel) meer dan 22 mbit zal het nooit worden. Totdat er glasvezel aangelegen word. 


Betaal toch voor 100/10

Kan naar 50/5 maar ook dat haalt KPN  niet!!

Kan ik niet op een andere kabel uitgelast worden welke wel sneller is?


Dan is het nu helder.  Een hogere snelheid is technisch niet mogelijk.  Je zou het abonnement kunnen downgraden. Dit is niet wat je  wil horen maar het is niet anders. 


Vind het jammer dat KPN zo met klanten omgaat welke al jaren klant zijn

 

 


De snelheden van dsl zijn TOT 50Mbit/s. Van glasvezel zijn het gegarandeerde snelheden.  KPN sluit je altijd aan op de beste lijn. Wellicht is Ziggo leverbaar met hogere snelheden. 


Vind het jammer dat KPN zo met klanten omgaat welke al jaren klant zijn

KPN zou gewoon glasvezel aan moeten leggen. Dat is de enige oplossing. Daar is KPN ook overal druk mee bezig, maar bij u hebben ze het nog niet gedaan. Komt vanzelf wel een keer.


Ik begrijp dat je een 100/10 abonnement hebt terwijl de aansluiting niet eens boven 50/5 kan leveren? Dat zou niet eens moeten kunnen.
Alle abonnementen hebben 50/5. Een snelheidsverhoger had/zou bij jou niet mogelijk geweest moeten zijn.

Staan je gegevens al in je forumprofiel opdat een kpn moderator hier mee aan de slag kan. Want als je inderdaad nu extra betaalt voor 100/10 dan zou dat eraf moeten.


@PeterG bij de oude abonnementen kon dat toch wel?


Hoi @de_referee!

Ik zag dat het toch wel handig was om even mee te kijken achter de schermen. :blush:  Ik zie dat er op het adres in jouw profiel een maximum snelheid van 22 Mbit/s download mogelijk is via de koperverbinding. Daarnaast heb ik ook naar jouw abonnement gekeken. Ik zie dat jij een wat ouder Alles in 1 Standaard abonnement hebt waar standaard de snelheid tot 100/10 Mbit/s bij zit. Dit is dus geen extra optie die aan- of uitgezet kan worden. Je zou kunnen kijken of overstappen naar een Hussel abonnement wellicht iets voor jou is, zodat de snelheid aangepast kan worden naar tot 50/5 Mbit/s.

Je kunt het beste even bellen via 0800 0402 (gratis) of een chat starten via onze contactpagina om de mogelijkheden te bespreken. Als je klikt op de tegel ‘Internet’ en vervolgens kiest voor de onderste optie ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’, dan krijg je de mogelijkheid om een chat te starten.