Skip to main content

Hier wordt ik zo moe van, overal maar acheraan gaan om dat e.o.a. lamme organisatie weer steken laat vallen😖. Ik zou 100Mbit up en down hebben en wat meet ik?  Betaal ik hier iedere maand zoveel geld voor!

 

...maar in deze speedtester zit de oplossing(althans volgens KPN)...Wij lossen het op😦

Ben je tevreden met de snelheid > Nee, natuurlijk niet

Heb je een abbonnement etc. > Ja 

Trage verbinding...verbeter je wifi?….😣😣😣😡 IK ZIT NIET OP WIFI maar rechtstreeks met kabel  op mijn Frizbox!!

KPN los dit nou eens op! Geef in plaats van een gratis Plus films maar een stabiele verbinding!!!

 

Heb je glasvezel??


Jazeker


Hallo @Maru is het je eigen modem of van KPN?

Indien eigen modem, sluit de KPN modem eens aan en meet dan nog eens bekabeld.


En jij meet dit met een bekabelde pc of laptop direct aangesloten op het modem? En is het wel ooit goed geweest?


@JanD Geen eigen modem, maar van XS4ALL.

@Joep1965 Het is zeker goed geweest, maar vanavond dus niet


XS4ALL dus. Dan kunt u denk ik het best naar de XS4ALL helpdesk bellen.

Die tool op de site van KPN werkt sowieso niet bij een Fritzbox volgens mij.


Probleem is voor download nu opgelost door terug te gaan naar standaard fabrieksinstellingen.

Download is nog niet wat het moet zijn. Wordt weer contact opnemen met servicedesk.

Jammer, van de verloren tijd. Voorlopig genoeg, morgen weer verder. 

Allen, bedankt voor de reactie en een prettig weekend😉


Ik denk dat kpn storing heeft.

 

Ik heb een gigabit netwerk en haal 20mbit en soms 40 up en down.....…

 

Is wel raak met kpn de laatste tijd.


Hi @Maru! Wil je nog laten weten wat contact met de klantenservice heeft opgeleverd?

@ckruijntjens. er is geen algemene storing met de snelheid van glasvezel bij KPN. Ook niet met specifieke modems. Een overzicht van huidige storingen vind je hier


@Bram_ 

 

Terugkomend hierop je hebt gelijk. Er was geen storing ik had helaas een defecte switch in mijn netwerk wat voor traagheid zorgde.

 

Vriendelijke groet,

 

Chris Kruijntjens.


@Maru , misschien een overbodige opmerking maar heb je hier al contact mee gehad?:

XS4ALL - First Class Internet

Heeft u vragen? Neem dan contact met op via telefoonnummer 020 398 76 66. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 …

 


Dank voor de tip👍, ik heb net gebeld en kan de Fritzbox 7490 laten vervangen door de 7590. 


@Maru 👍 . Hier draait ook de FB 7590, heel stabiel en probleemloos.  De 7490 is al een oudje en de laatste firmware update dateert van 2018. Benieuwd of hiermee ook je snelheidsissue (100/100 Mb/s) opgelost wordt. 

Ps. Als XS4ALL’er altijd bellen met 020 398 76 66. Je wordt meestal sneller en beter geholpen, XS’ers hebben toch nog steeds een klein streepje voor. 

Update. Mijn opmerking over de laatste firmware blijk onjuist. De actuele gegevens van alla FB’s kun je hier vinden.