Ik heb een klacht ingediend over glasvezel internet, dit moest per brief.
Zit nu in een ver buitenland. Ben gebeld door kpn maar ik wil niet 2,50 per minuut betalen.
Case gaat vervallen als ik niet reageer.
Ik heb gereageerd via de chat maar dat zou niet voldoende zijn.
Zou graag zelf bellen maar het nummer wat ik van de KPN chat werkt niet, krijg mijn eigen provider mobiel (Niet KPN). (+316 1200 1200)
Welk nummer kan ik bellen vanuit het buiteland?
Groet
Beantwoord
Bellen vanuit buitenland met de klantenservice
Beste antwoord door PeterG
Jerommek schreef:
Het blijft vreemd dat zo'n groot bedijf voor een bestaande klant (internet glasvezel) geen telefoonnummer beschikbaar heeft dat vanuit het buitenland gebeld kan worden zonder mobiel abonnement.
Tja, voor Thuis levert KPN alleen in Nederland. En als je mobiel bij KPN hebt dan neem je dié mee naar het buitenland waarmee je dan daar KPN kunt bellen. (gaat ook mank als je geen mobiele verbinding krijgt in buitenland)
Je zou nog het algemene (kantoor) nummer kunnen proberen ... als je zegt dat je v.u. buitenland belt en 'dringend' die of die moet spreken omdat anders het casenummer vervalt ...
Succes.
+3170 343 43 43
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.