Skip to main content

Hallo,

Op 23 februari heb ik een brief ontvangen waarin vermeld staat dat binnen een maand mijn internetabonnement met een snelheid van 100Mbit/s gratis naar 200Mbit/s verhoogd zou worden. Tot op heden is dat nog steeds niet gebeurd. Ook heb ik nog geen bevestigingsmail mogen ontvangen.

Ik zou graag willen weten waar ik aan toe ben.

Heb je glasvezel? Haal dan het glasvezelkastje en je router (waarschijnlijk de Experiabox) even twee minuten van het stroom en sluit dan weer aan.


Hallo, 

Ik heb zowel mijn glasvezelkastje als mijn experiabox na enige tijd weer ingeschakeld maar heb nog steeds 100mbit/s zie tevens mijn printscreen.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dan zal een KPN-moderator hiernaar moeten kijken. Vul voor de zekerheid alvast je privégegevens in in je profiel hier op het forum, dan kunnen ze sneller helpen.


Hallo @R1963 kan je pc die snelheid fysiek wel aan of de netwerkinstellingen nog niet aangepast.?

Heb je al een speedstest gedaan bekabeld met 1 pc rechtstreeks op de modem en verder alle overige (draadloze) apparaten uit?

 

 


Ik bedenk me nu: geeft je modem ook die 100mbit aan? Of zie je dat onder je abonnement? Het kan best zijn dat je snelheid al verhoogd is, maar dat dat nog niet zichtbaar is bij je abonnementsgegevens.


Geeft op mijn abonnement aan. Ook heb ik geen bevestigingsmail ontvangen.


Beste XS4-Arjan, ik heb inmiddels mij profiel verder aangepast.


Vandaag met de klantenservice contact gehad, maar "helaas pindakaas" mbt gratis verhoging van mijn internet naar 200 Mbit's. Vorige maand ook contact gehad met de klantenservice, toen kreeg ik te horen dat het nog wel even kon duren. Maar vandaag kreeg ik te horen dat het voor mij vwb de gratis verhoging niet van toepassing is aangezien ik mijn oude contract abonnement (waarvan de contract was verlopen) heb verlengt naar een nieuw contract (met de zelfde opties die ik al had). En omdat ik tevens 2 nieuwe tv-ontvangers heb ontvangen. Mijn nieuwe contract had ik al afgesloten, voordat de brief mbt gratis internet verhoging had ontvangen.

Helaas zeer teleurgesteld kpn.