Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik ben niet origineel met deze topic…

Maar ook ik, haal bij lange na de beloofde snelheid niet binnen.

Sterker nog, gisteravond en vannacht de computer aan laten staan om een spel te downloaden... om te janken.

Uiteraard alle dingen gereset, 5 minuten van stroom af, klantenservice gebeld en steeds uit worden gekickt omdat de wachttijd te lang is. "Gechat" met een robot die niet verder komt dan de standaard dingen. Ik heb een hussel abbonement maar bekijk mijn waardes is.

Hoe KPN, hoe in godsnaam is dit mogelijk. 

Sinds twee maanden klant, maar al twee maanden rete slecht internet. Al vanaf de installatie.

Dit ook omdat ik 35 euro voor het abbonement zou betalen, maar ik al dik in de 60 euro zit en nog niet is opgelost. 

 

Foto 1: Dit is voor de reset (wifi)

Foto 2: Dit is bekabeld

Foto 3: Na de reset

 

Een storingsmonteur kun je via de klantenservice laten komen. Je gaat hier toch geen €70 voor betalen?! 


@Parossa als het probleem in het kpndomein ligt betaal je geen kosten. Maar ik twijfel nu wel of het de goeie link is.....


@Parossa als het probleem in het kpndomein ligt betaal je geen kosten. Maar ik twijfel nu wel of het de goeie link is.....

Goedemorgen Joep1965,

Was inderdaad niet de juiste link, maar ik hang (weer is) in de wacht bij KPN. We proberen het zo maar weer. Enige compensatie lijkt zo beetje nu wel op zijn plaats. Alles bij elkaar zit ik nu twee weken zonder goed werkende internet. Mensen van KPN doen hun best hoor, nieuwe modem opgestuurd, y splitter gestuurd, maar helaas.


Gisteren is er een monteur van KPN geweest .Hij heeft geconstateerd dat er inderdaad een lijn  "down" is en stuurt iemand aan voor een verder vervolg.

Vandaag iemand geweest van Volker & Wessels, deze heeft de breuk gevonden. Deze zit verderop in de straat.

 

​​​​​​Morgen komen ze graven en hopelijk dan weer internet vanaf 31 oktober...