Skip to main content
Beantwoord

Beloofde internetsnelheid wordt niet geleverd

• November 5, 2022
  • 29 reacties
  • 393 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

• November 9, 2022

Een storingsmonteur kun je via de klantenservice laten komen. Je gaat hier toch geen €70 voor betalen?! 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 9, 2022

@Parossa als het probleem in het kpndomein ligt betaal je geen kosten. Maar ik twijfel nu wel of het de goeie link is.....

• Auteur
  • Topper
  • November 9, 2022

@Parossa als het probleem in het kpndomein ligt betaal je geen kosten. Maar ik twijfel nu wel of het de goeie link is.....

Goedemorgen Joep1965,

Was inderdaad niet de juiste link, maar ik hang (weer is) in de wacht bij KPN. We proberen het zo maar weer. Enige compensatie lijkt zo beetje nu wel op zijn plaats. Alles bij elkaar zit ik nu twee weken zonder goed werkende internet. Mensen van KPN doen hun best hoor, nieuwe modem opgestuurd, y splitter gestuurd, maar helaas.

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • November 10, 2022

Gisteren is er een monteur van KPN geweest .Hij heeft geconstateerd dat er inderdaad een lijn  "down" is en stuurt iemand aan voor een verder vervolg.

Vandaag iemand geweest van Volker & Wessels, deze heeft de breuk gevonden. Deze zit verderop in de straat.

​​​​​​Morgen komen ze graven en hopelijk dan weer internet vanaf 31 oktober...