Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik wil een klacht indienen.

Voorheen waren wij klant bij Telfort. Maar sinds de overname naar KPN is ons internet er niet beter op geworden.

De laatste maanden ben ik met de KPN aan het bellen geweest om onze internetsnelheid op de eerste verdieping te verbeteren. Al verschillende mensen aan de lijn gehad. Ook verschillende adviezen… 

Had al een dvs 1200 aangeschaft, een wifiversterker. Twee weken terug internetsnelheid verhoogd naar 100, maar nog steeds geen verbetering. Heb oa met Sharity, Amir en met nog meer gesproken. Dacht vorige week, hé wordt nu serieus genomen. Amir zei dat ik nog een wifi versterker nodig ben want de dvs haalt toch de snelheid eruit. Dit werkt niet met glasvezel? Geen enkel medewerker had dit na alle telefoontjes  benoemd. Ben al een half jaar aan het bellen geweest… Hij zou mij de volgende dag terugbellen om een regeling te treffen voor eventueel een korting of gratis versterker. Maar niet gedaan, zo jammer! Ik dacht nu komt het eindelijk goed! 

Vanmorgen weer gebeld en de medewerker die ik aan de lijn kreeg wilde mij helemaal niet tegemoet komen. Niet echt een vriendelijke man. Had ook serieus het idee dat hij mij maar vond zeuren… Jammer, in het verleden toen wij nog bij Telfort zaten hadden wij dit probleem niet.

Ben er eigenlijk helemaal klaar mee…

 

Vriendelijke groet,

Lia

Hoi @Ook een ontevreden klant . Welkom op het forum.

Het forum is niet de ideale plek om een klacht in te dienen. Wij zijn er op gericht om het probleem (samen) met de klant op te lossen.

Ik begrijp dat jouw wifi niet goed werkt? En dan met name als je verder van de experiabox afzit? Verder zijn er ook een DVS en een wifi versterker in het spel?

Kun je uitleggen hoe je alles precies hebt aangesloten en wat de storing precies inhoud?