Skip to main content

hoi, ik heb afgelopen vrijdag een afspraak gemaakt dat monteur voorbij komt om een of ander kastje te verwisselen anders zou ik binnenkort geen internet meer hebben. ( oude telfort klant).

Ik heb daarbij specifiek gezegd vandaag tussen 10 en 12.  Krijg ik nu een sms en email dat monteur tussen 12 en 14 langs komt. Ik ben dan niet thuis. afspraak verzetten  kan niet op een dag wat mij uitkomt en telefonisch pas om 19 uur bereikbaar.

Dus monteur komt straks wsl voor een gesloten deur.

 

@nuevenniet Via de buren ? papiertje op de deur >» melden bij de buren op ….


Goedemorgen @nuevenniet, welkom op het forum! Da's inderdaad niet handig. De afspraak zal dan toch verzet moeten worden.

Dit kan je zelf doen via de monteurspagina op onze website. Als dat niet lukt is bellen (0800-0402, gratis) de snelste manier. Je kan dan rechtstreeks met een medewerker overleggen over een geschikte datum en tijd. Als de afspraak niet verzet wordt voor de monteur vandaag bij je is dan laat hij een kaart in de bus achter met het verzoek om alsnog contact op te nemen voor een nieuwe afspraak. 

 

Bij het herplannen van de afspraak goed om te weten: het tijdsblok van de afspraak is de periode waarin de monteur arriveert. Dus bij een blok van 10-12 kan dit ook betekenen dat de monteur er pas om 12 uur is. 


afspraak is verzet naar het tijdstip wat mij uitkomt!

waarom het tijdstip was veranderd kon men niet  zeggen, Ik vind het maar vaag.

maar oke, zometeen staat hij voor de deur.


Ben niet thuis op jullie geplande afspraak op 11 mei.

!6 mei komt beter uit.

Hartelijk dank en groet, C.C.A. de Nooijer, Heemstede.


Ben niet thuis op jullie geplande afspraak op 11 mei.

!6 mei komt beter uit.

Hartelijk dank en groet, C.C.A. de Nooijer, Heemstede.

Hallo @Margrieth., welkom! In het startbericht vind je hoe de monteursafspraak verzet kan worden. Via het forum kan dit niet geregeld worden.