Skip to main content

Hallo vraag ,ik ben 19 juni verhuist dus mijn glasvezel verhuist mee nu kreeg ik gisteren een berichtje wat vreemd is ik moet bellen naar KPN Zie bericht hier onder 

Wie heeft dit ook al eens gehad mijn internet is klaar hoeft niets meer waarom een code?

KPN BEL MIJ MAAR ALS HET ZO BELANGRIJK IS.

 

 

Beste klant, het is belangrijk dat wij u spreken over uw aansluiting. Bel ons op 0800-020 15 57 (gratis). Voer de code?******** in. Kies
daarna optie 2 (ma t/m vrij van 08.00 tot 18.00 uur). Groet, KPN

 

 

@Marleen65 Ik zou zeggen: bel ff, dan krijg je het vanzelf te horen.

Zo krijgen klanten die verhuizen tegenwoordig korting of SuperWiFi's. Misschien wil KPN u die aanbieden?


Hoi @Marleen65! Als je dit bericht ontvangt, dan heeft dit te maken met je aansluiting. Je diensten werken op dit moment wel, maar ik vermoed dat je abonnement niet goed geactiveerd is. Dit kan problemen met zich meebrengen in de toekomst en dat willen we natuurlijk graag voorkomen. Heb je eerder van ons bericht ontvangen om een afspraak te maken met een monteur? Als dit niet lukt of niet gebeurd, sturen we op een gegeven moment deze sms met terugbelverzoek. Check eventueel je e-mail eens. Wellicht heb je mails van ons ontvangen die je over het hoofd hebt gezien:thinking: .

Je kunt uiteraard ook gewoon bellen, dan leggen mijn collega's uit wat er moet gebeuren en plannen ze eventueel direct een monteur met je in!