Skip to main content

Vandaag werd ik telefonisch benaderd door Allesin1service.nl, tel. 024-2090525. Zij zeggen een aanbieding te kunnen doen namens de KPN. 
Terugbellen kan naar tel.nr. 050-5690373. Beide nummers worden door mijn telefoon aangemerkt als “Spam”.

Graag zou ik willen weten of dit okay is en of zij hun afspraken na kunnen komen.

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Van Schaik12 ,

Dat zijn nummers van Connecting Clients - Full Service Contact Centre. De kans is groot dat dit bedrijf door KPN is ingehuurd voor de verkoop van abonnementen.

 

Tot zover het antwoord. 

Nu nog een eigen mening : 

Maar toch zou ik er niet mee in zee gaan. Je kunt ook rustig zelf op je gemak rondkijken op de website kpn.com naar de mogelijkheden. Of bel desnoods 0800-0402 (KPN klantenservice).

Hou het heft dus zelf in handen. 

 


Als je een kpn abonnement wilt nemen bel dan zelf en naar het nummer van kpn: 0800-0402.

Geen partijen ertussen laten zitten is mijn instelling.


Inmiddels spijt als haren op mijn hoofd dat ik ooit een keer de telefoon heb aangenomen toen zij belden. Zij blijven maar bellen en spammen.
Vervelende mensen met een aggressieve verkooptechniek waar je maar niet van afkomt.
De KPN zou wijzer moeten zijn dan met dit soort partijen in zee te gaan.

Wat een drama….


Vervelend, @Van Schaik12 .

Je kunt binnenkomende nummers op de vaste lijn blokkeren via de MijnKPN app.

Op je mobiel kan dat in het menu van de bel-app.


aangezien kpn dit bedrijf heeft ingehuurd vind ik dat een moderator jouw ervaring moet doorzetten @VanSchaik12 .

Wil je je profiel daarvoor invullen?