Skip to main content

Afgelopen zondag werd het weer eens duidelijk. Steeds een melding in de F1 app dat er netwerk problemen zijn. Geen enkel probleem op mijn iPhone. Ik zie dat ook vaker met simpele websites als nu.nl Op mijn iPhone is het pats, boem, klaar. Via de KPN verbinding zie je dan een eerste reactie, even wachten, en dan krijg je de pagina te zien.

Overigens. Die test procedure van KPN is echt waardeloos. Laat geen fouten zien, maar wil wel het modem resetten. Of zegt dat er een probleem is, en dan weer niet. Oakla app op AppleTV laat wel de volledige snelheid zien, maar dat geeft gewoon een te eenzijdig/vertekend beeld. 

Baal als een stekker. Zit er aan te denken gedwongen terug over te stappen naar…zucht. Die andere club genaamd Ziggo. Dit geeft wel aan hoezeer is teleurgesteld ben.

Iemand anders hier misschien soms ook dergelijke problemen (gehad)?

 

 

Hoi @FamGBInternet, welkom op ons forum!
Het is natuurlijk de bedoeling dat je verbinding gewoon goed werkt! We denken graag even met je mee! Hoe heb je alles aangesloten zitten op je experiabox? Wat voor apparatuur gebruik je allemaal?

Heb je hierover ook al eens contact gehad met onze telefonische collega's op 0800-0402? Die kunnen altijd even direct meekijken.