Skip to main content

Hallo, ik vraag me af of dit ooit is opgelost? Want ik ben sinds een paar dagen over naar KPN en heb nu hetzelfde probleem, vooralsnog bij mijn.fbto.nl

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Ik kan mijn.fbto.nl wel bereiken maar www.lyngsat.com weer niet.

Staan legio topics met dit probleem

 

 


Je kunt dat oplossing om bij je eigen netwerk de uitgaande DNS servers van Google te gebruiken.

DNS1: 8.8.8.8

DNS2: 8.8.4.4


Herbert, als je je DNS serverser veranderd kun je de router niet meer benaderen dus dat is ook niet handig…..


Herbert, als je je DNS serverser veranderd kun je de router niet meer benaderen dus dat is ook niet handig…..

Heb je dan een V10a of een V12?


een V12


@Linda_hier van harte welkom op ons forum! Goed om te zien dat er al hulp toegesneld is in je topic, ik sluit ook graag aan.

Wat gebeurt er precies als je de website van FBTO probeert te openen? Kan je er eventueel een screenshot van toevoegen hier in je topic? Ervaar je dit op één of meerdere apparaten? En maakt het verschil als je het probeert met een andere internetbrowser (bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox)? Alle informatie en details zijn welkom, zo maak je het ons gemakkelijker om met je mee te denken.


Alexandra, vandaag werkt het weer wel. Ik heb de router gereset, misschien heeft dat geholpen!


Alexandra, vandaag werkt het weer wel. Ik heb de router gereset, misschien heeft dat geholpen!

Fijn om te horen! Een reset is bij dit soort dingen vaak goed om te proberen. Het kan zijn dat het modem of de verbinding zich op de een of andere manier verslikte, waardoor de pagina niet opende. Je weet ons hier te vinden als we met je mee kunnen denken.