Skip to main content

Goedemorgen, 

helaas kan ik op geen enkele wijze het telefoonnummer van de klantenservice te vinden anders had ik dit gedaan via daar.

het volgende: ik heb in mijn huis, terras en voortuin geen of weinig bereik van de WiFi. Ik heb mijn voortuin, achtertuin en woning voorzien van slimme verlichting alleen kan ik vaak niet communiceren met de lampen omdat ze slecht bereik hebben waardoor er vaker lampen niet werken.

gisteren tijdens een belangrijke vergadering had ik wederom geen beeld op mijn laptop (webcam). Dit was de druppel. Daarom graag kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Afgelopen jaar heb ik mijn abonnement weer om laten zetten naar KPN. Ik heb toen duidelijk aangegeven dat ik continu problemen met mijn WiFi ervaar. (Zie opmerkingen in mijn dossier)

Ik al meerdere malen de WiFi mananger gebruikt, op afstand laten resetten en het werkt nog niet na behoren.

Kunt u telefonisch contact / via de mail met mij opnemen om te kijken naar een oplossing ?

met vriendelijke groet,

Hardy Mertens

 

Goedemorgen,  op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  Natuurlijk is het bij u ook mogelijk om goed Wi-Fi IN huis te hebben.  Buiten is een ander verhaal.  Als uw huis goed geïsoleerd is zal u buiten een Wi-Fi punt moeten maken. Met alleen een modem ga je het niet meer redden anno 2021. Heeft u al Wi-Fi versterkers?


Nee, ik heb nog geen WiFi versterkers. Ik ga eens kijken als ik deze via kpn kan verkrijgen. 


Nee, ik heb nog geen WiFi versterkers. Ik ga eens kijken als ik deze via kpn kan verkrijgen. 

Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? 


Als u de Wi-Fi manager 2x zorgvuldig doet en de snelheid is onder de 2Mbit/s krijgt u er twee gratis. Overigens moeten die wel bekabeld aangesloten worden op het modem.  Verder ben ik benieuwd hoe uw netwerk eruit ziet? Of er ergens boosdoeners zitten? Welk type modem heeft u? Zijn de tv ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch? Werkt bekabeld internet wel goed?


Nee, ik heb nog geen WiFi versterkers. Ik ga eens kijken als ik deze via kpn kan verkrijgen. 

De kans is aanwezig dat uw slimme verlichting niet werkt op de versterkers, aangezien je 2,4 en 5 GHz niet verschillende namen kunt geven. Dus misschien moet je overwegen om iets van een ander merk aan te schaffen.