Skip to main content
Ronduit teleurstellend hoe de bereikbaarheid is.

Een week zonder tv, internet door een beschadiging van de kabel buiten door graaf werkzaamheden. Daar kan de kpn niets aan doen.

Maar wel iets aan de afhandeling hiervan.

Na heel veel moeite uiteindelijk een medewerker via de chat kunnen bereiken.

Eerst 40 euro armer door telefonisch door geschakeld te worden met de service desk van kpn. Wat snel zou werken maar 45 min later nog in de wacht, nog geen contact.

Dan een medewerker waar ik ook een tijdje op moest wachten mee kunnen chatten.

Deze persoon was met meerdere personen tegelijk asn het chatten gezien de snelheid van de antwoorden.

Na aangegeven te hebben dat situatie on acceptabel is met schoolgaande kinderen, een eigen bedrijf. Geen wifi en ook niet bereikbaar via de vaste telefoon.

Enorme schadepost voor bedrijf en kinderen balen enorm om hun schoolwerk en sociale contacten moeilijk te kunnen uitvoeren.

Uiteindelijk heb ik zelf bedacht of er dan een mobiele router een optie zou kunnen zíjn.

Dit moest nagevraagd worden en uiteindelijk werd hierin toegestemd. Echter inmiddels vrijdagavond. Dus bezorging voor maandag was niet mogelijk ook niet bij voorstellen deze zelf op zaterdag op te halen dus maandag afwachten

Helaas is de opdracht door kpn niet uitgevoerd dus op maandag voor niets naar afhaalpost.

Na opnieuw contact opgenomen te hebben en weer tijd in de wacht is de verzending opnieuw gedaan en hopen we deze morgen te kunnen halen. Helaas voor een dag want woensdag

Hopen we dat de kabel wordt gerepareerd.

Inmiddels dus een volle week verder.



admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Beste @Yvonne.sn, welkom op ons forum! Wat ontzettend rot om te lezen dat je zo ontevreden bent over de afhandeling van de situatie! Ook dat er geen noodpakket voor je aangevraagd is, terwijl dit wel beloofd was, is natuurlijk niet om over naar huis te schrijven. Is de kabel vandaag gerepareerd en werkt alles weer naar behoren? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee.