Skip to main content

Nou mijn eerste ervaring met KPN is toch verre van geweldig. Gisteren de 23e zou de internetverbinding opgeleverd worden. In de ochtend kreeg ik ook netjes bericht dat de verbinding gereed zou zijn en ik alles kon aansluiten. Nou alles netjes aangesloten en vol goede moet alles aangezet, blijft het groene ledje bij internet steeds knipperen. Gebeld met klantenservice (verder aardige medewerkers die ik aan de lijn kreeg), wordt gemeld dat de verbinding nog niet helemaal is opgeleverd (mogelijk later op de avond wel nog). Nu een dag later knippert het groene ledje nog steeds… Hoe moeilijk kan het zijn om administratief de verbinding op het juiste moment op te leveren?

 

Nu staat er een afspraak voor een monteur de komende week gepland, maar als de verbinding aan KPN kant nog niet volledig opgeleverd is heeft dat toch niet zo veel zin? Zou fijn zijn als iemand bij KPN gewoon op de knop kan rammen om die verbinding actief te maken...

Ha @Jesper1984, welkom! Wat jammer om dit te lezen, zeg.. Niet bepaald hoe je je start bij ons verwacht. Het systeem is erop ingericht om in elke situatie de meest passende beslissing te maken. Als dat in dit geval een monteur is, dan wordt dat geadviseerd. Het is zeker mogelijk dat de monteur dit probleem niet kan verhelpen. Hij kan dan, vanuit zijn rol als monteur, andere collega's/afdelingen aansturen. Dat kan ik, als klantenservicemedewerker, dan weer niet. Het gebeurt gelukkig niet vaak, dus ik ga er voorzichtig vanuit dat de monteur gewoon jouw probleem oplost. Mochten wij toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


knip. Monteur komt toch