Skip to main content

Ik kreeg een sms bericht van KPN, tegen 24 uur, dus in de nacht. Het bericht ging over onderhoud aan het netwerk in mijn buurt, op 2 maart tussen 02.00 uur tot 07.00 uur, ter verbetering van het netwerk in mijn buurt. Ik ben sinds begin 2018 klant van KPN en nog nooit kreeg ik zo'n bericht. 

Het bericht luidt:

"Beste klant, op 02-032021 tussen 02.00 en 07.00 verbeteren we het netwerk in uw buurt. Tijdens deze werkzaamheden kunt u  mogelijk geen gebruik maken van de diensten interactieve TV, interneten/of bellen. MVG KPN.”

Is zo'n bericht via sms normaal? 



Admin: topic verplaatst naar juiste board + titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @printen 
Het korte antwoord is Ja dat is normaal.

Dit doet de KPN als ze onderhoud plannen in de buurt van de klant.
Niets mis mee toch?


Hallo @printen ,

Ik kreeg een sms bericht van KPN, tegen 24 uur, dus in de nacht. Het bericht ging over onderhoud aan het netwerk in mijn buurt,

Is zo'n bericht via sms normaal? 
 

 

Ik vermoed meer dat je bedoelt of het normaal is dat KPN jou midden in de nacht een SMS stuurt.

Zelf hou ik er namelijk niet van om midden in de nacht gestoord te worden door een sms. Nu kreeg ik dit in het verleden ook wel eens van KPN, maar ik het dit opgelost door een instelling in Mijn KPN te veranderen. 

Hoe dan? 

 

1/ Log in op de internetversie van Mijn KPN. 

2/ Kies rechtsboven profiel

3/ Klik op de blauwe button "Beheer uw privacyinstellingen"

4/ Klik linksonder op jouw adres + klantnummer

5/ Verander de voorkeur "telefoon" door "e-mail"of "brief" .

 

Privacy-instellingen en personalisatie

U kunt zelf aangeven hoe wij u mogen benaderen en welke gegevens we van u mogen gebruiken.


Bedankt voor je antwoord. Ik zal de instelling in Mijn KPN veranderen.:grinning:

 


@printen Ik heb de melding ook ontvangen, maar die kwam bij mij gisteravond. Dus niet rond middernacht.

Piet.


Bedankt voor uw antwoord. Het is normaal dat KPN een sms bericht stuurt i.v.m. onderhoud. ook al is het tegen middernacht. :grinning:


Hier een sms-je - afgelopen vrijdag 18:01 uur
In mijn geval voor werkzaamheden aan het mobiele netwerk 3 maart 2021  tussen  07:00 - 18:00 uur


Bedankt voor je bericht. Ik verwacht eigenlijk geen sms rond middernacht van KPN, maar dat lijkt normaal te zijn. Ik kan het wel veranderen naar mail etc.

Maar bedankt voor je bericht.:thumbsup: