Skip to main content

L.S.

 

Ik zag vandaag dat de PTT kast buiten mijn appartementen complex redelijk beschadigd is. Geen technische klachten maar ik weet ook niet of het kwaad kan (mogelijkmet hevige regenbui dat het verkeerd gaat?).

Ik wist even niet beter om dit hier op het forum te melden.

Het betreft de kast op de Rapenburgerschans/Hoornseschans in Nieuwegein.

 

Hallo @MauriceZ , je kunt dit het beste melden bij

https://kpnnetwerk.nl

Zij zijn verantwoordelijk voor de infrastructuur.

 


Hoi @JanD 

Dank je wel. Ik heb daar nu een melding gedaan via whatsapp :relaxed:

 


Hallo @MauriceZ , je kunt dit het beste melden bij

https://kpnnetwerk.nl

Zij zijn verantwoordelijk voor de infrastructuur.

 

Blijkbaar is https://kpnnetwerk.nl toch niet de juiste. Ik heb reactie gekregen en zij gaan niet over het koper netwerk. 

ik ben verwezen naar 0800 0402 en met lichte moeite om een echte medewerker uiteindelijk aan de lijn te krijgen. Heb ik het door kunnen geven. Ik wacht het nu even af (ook gezien de locatie van deze kast niet naar gevraagd werd. maar als ze mijn adres gebruiken dan moet het bijna goed komen)


Hallo @MauriceZ , wat een flauwekul-antwoord, dan heb je waarschijnlijk dezelfde medewerk(st)er aan de lijn gekregen als een ander forumlid die hetzelfde antwoord kreeg een poosje terug.

KPNNetwerk, voorheen Reggefiber is verantwoordelijk voor totale infrastructuur van KPN, dat houdt in glas èn koper!

 


@JanD Dit klopt niet. Ten eerste is KPN Netwerk NL geen bedrijf of bedrijfsonderdeel maar een naam die naar buiten toe gebruikt wordt in de uitrol en bouw van het netwerk. Dat wordt inderdaad gedaan voor zowel koper als FttH.

Maar beheer en dergelijke van het koper netwerk, kasten en gebouwen gebeurt niet onder die naam.

Ik ben het wel met je eens dat de collega's van de KPN Netwerk NL klantenservice wellicht ook een contactpersoon nodig hebben bij kasten-en gebouwenbeheer (alhoewel dat uitbesteed is aan een externe partij).


Is er iets met je melding gedaan, @MauriceZ ? 


@Erwin_ 

Nog niet zover ik weet. Ik heb het 2 juni via 0800-0402 gemeld. 

Ik heb geen uitzicht op de kast vanuit mijn appartement, dus zou zomaar kunnen dat er al wel iemand is wezen kijken om de schade te bepalen. 

Maar als er bevestigd zou kunnen worden dat er wel een melding open staat hiervoor, dan zou dat mij wel een beter gevoel geven dat er naar gekeken wordt.


Ik heb het voor de zekerheid nog even aangekaart bij de betreffende afdeling.


Ik heb de bevestiging ontvangen in de mail.

Dank je wel!


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


De buiten Patch kast telefonie op de krammer schuin tegenover krammer no 9, Alphen aan den Rijn, in de bossage is blijkbaar opengebroken. Zeer urgent verzoek om dit veilig te stellen, zeker in het kader van veel thuiswerkende mensen in deze wijk. 

 

PTT kast in bossage op de krammer schuin tegenover no9 is vernield / opengebroken

 


@Bluem : Zou jij hiervoor 0800 0150 kunnen bellen? Dan kom je direct bij de afdeling die hier actie in kan nemen.

Ik wil wel namens jou bellen maar jij bent het beste op de hoogte van de actuele situatie en de locatie van deze kast. 


Er staat voor de voordeur van mijn appartement een ptt/kpn kast waar de voorkant vanaf is, iedereen kan nu bij de kabels en ik vertrouw er niet op dat dit goed blijft gaan.  Kan hier melding van gedaan worden ?

admin: gegevens verborgen


@Bram Herremans 

Ik raad aan om 0800 0150 te bellen.

Onthoud wel dat je jouw adres nu openbaar plaatst.


Hallo @Bram Herremans als dit allemaal groene kabels zijn is de kast van de kabelboer, Ziggo of zo.

 


Hallo @Bram Herremans , is het dit kastje? Dat lijkt mij een kastje van Ziggo, de 'kabelboer' en zeker niet van KPN.

Bron Streetview


Gaat het toevallig om onderstaande kast? Deze is namelijk niet van de KPN maar zeerwaarschijnlijk van de kabelboer ziggo. Te bereiken op https://community.ziggo.nl/ of telefoonnummer 0900-1884 (gebruikelijke belkosten) bereikbaar tussen 0800-2000

 


Er staat voor de voordeur van mijn appartement een ptt/kpn kast waar de voorkant vanaf is, iedereen kan nu bij de kabels en ik vertrouw er niet op dat dit goed blijft gaan.  Kan hier melding van gedaan worden ?

 

 


@Bram Herremans 

Waarom herhaal je jezelf?


Er staat voor de voordeur van mijn appartement een ptt/kpn kast waar de voorkant vanaf is, iedereen kan nu bij de kabels en ik vertrouw er niet op dat dit goed blijft gaan.  Kan hier melding van gedaan worden ?

 

 

Nogmaals; de kast is niet van KPN dus op dit forum wordt er geen actie ondernomen. De kast is van Ziggo


@Bram Herremans . Zoals de anderen al opmerken: Je moet contact zoeken met Ziggo.

Verder heb ik de adresgegevens even weggepoetst. 

Succes!


Bedankt voor de reacties, Ziggo heeft het vanmiddag meteen in orde gemaakt,  top geregeld 


Super!