Skip to main content
Beantwoord

Beschikbaarheid glasvezel op mijn adres

• May 28, 2023
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Binnenkort ga ik verhuizen naar een nieuw huis. (Bij de postcode check staat Úw woning wordt aangesloten op KPN glasvezel’. Bij het bestellen van de nieuwe aansluiting krijg ik een mail dat de aansluiting in onderzoek is.
Maar is er iets bekend over de datum wanneer de woning wordt aangesloten op de glasvezel.

Op 1 juli krijgen we de sleutel en ik wil zsm Internet hebben ivm thuiswerken !

de postcode is ****** **

Admin: Gegevens verplaatst i.v.m. privacy.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @jaap.looijen, welkom hier. 

Allereerst, gefeliciteerd met de nieuwe woning. Ik durf niet te zeggen op welke termijn jullie huis wordt aangesloten. Hier gaat namelijk de netwerkbeheerder KPN Netwerk over. Mijn advies is om contact met KPN netwerk( even naar beneden scrollen) op te nemen om dit na te vragen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 28, 2023

Dag @jaap.looijen we zien vaak dat de planningen continu veranderen om diverse redenen.  Als je echt snel een verbinding wil hebben raad ik je aan om een alternatief te nemen zoals bijvoorbeeld Ziggo. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 31, 2023

Hi @jaap.looijen, welkom hier. 

Allereerst, gefeliciteerd met de nieuwe woning. Ik durf niet te zeggen op welke termijn jullie huis wordt aangesloten. Hier gaat namelijk de netwerkbeheerder KPN Netwerk over. Mijn advies is om contact met KPN netwerk( even naar beneden scrollen) op te nemen om dit na te vragen.