Skip to main content

Op ons adres krijgen we de laatste tijd aanbiedingen van andere providers (of firma's die glasvezel aanleggen) om glasvezel te laten aanleggen tot in huis. Om hiervan gebruik te kunnen maken moet je dan overstappen naar een andere provider. Omdat we een aantal emailadressen bij KPN (Telfort, Tiscali) hebben willen we liever bij KPN blijven. Wanneer ik in mijnKPN kijk bij “bestellingen/bestelstatus opvragen” staat er dat er binnenkort KPN glasvezel beschikbaar komt op mijn adres. Klopt dit? Ik zou dan een brief moeten hebben gekregen met een toestemmingscode erin die ik weer moet invullen op een site. Ik heb nog geen brief gehad.

Komt op mijn adres binnenkort KPN glasvezel?

 

 

 

 

Check de status op www.kpnnetwerk.nl.  Dat us de beheerder van het glasvezelnetwerk.  Vul daar je postcode en huisnummer in. Ik ben benieuwd wat er uit komt. 


Hallo @fusionsynth en als daar inderdaad uitkomt dat je binnen afzienbare tijd glasvezel van KPN krijgt, krijg je t.z.t. ook vanzelf correspondentie daar over van KPN Netwerk, dus niet van KPN de provider, waar dit forum bij hoort.

Bij www.kpnnetwerk.nl kun je je ook gratis abonneren op een nieuwsbrief en blijf je als eerste op de hoogte aangaande de ontwikkelingen in jouw buurt/straat/huis.

 


Hoi @fusionsynth . Welkom op het forum.

Ik zie dat je al een paar tips gekregen hebt. Heb je hierdoor meer duidelijkheid over de situatie gekregen?