Skip to main content

Wanneer komt kpn compleet beschikbaar op 2554GW ?

Volgens de klantenservice is de planning op 1 juli, graag wil ik het zeker weten omdat ik anders overstap naar een andere provider.

Wij hebben monteur Kris, die we inmiddels erg goed kennen omdat hij vaak bij de kast te vinden is, bereid gevonden de patch te realiseren zodat we nu zijn aangesloten.

Wat nu nog rest is het omzetten van het adres van Thorbeckelaan 476 naar Deltaplein 243, ben benieuwd of dit nu wél zonder verdere problemen gaat.

Verder ga ik een apart item aanmaken voor het feit dat we twee weken zonder kpn compleet hebben gezeten en er wel voor hebben betaald.

 


Na tijdig de verhuizing van kpn compleet per 9 juli te hebben doorgegeven (welke is bevestigd door kpn) is de aansluiting per 21 juli na heel veel telefoontjes uiteindelijk door de goodwill van een monteur pas gerealiseerd.

Ik heb dus twee weken betaald voor een kpn compleet abonnement én voor een Videoland abonnement waar ik geen gebruik van heb kunnen maken.

Aanvullend zijn de adresgegevens zoals doorgegeven bij de verhuizing voor het kpn compleet abonnement nog niet doorgevoerd.

Graag ontvang ik een voorstel ter compensatie.

 


Ik heb je topics even samengevoegd @Ton56 om het overzichtelijk te houden. Je compleet kortingen zijn nog actief. Het mobiele gedeelte daarvan moet je ook nog gewoon kunnen gebruiken.
De extra diensten voor je thuis abonnement natuurlijk niet, dat kunnen we allemaal rechttrekken. Dat kan ik voor je regelen maar kan pas achteraf. Op dat moment weten we namelijk pas hoe lang je deze diensten niet hebt kunnen gebruiken.
Wil je me daar tzt even over aan de mouw trekken?


We hebben dus van 9 tot 21 juli geen gebruik kunnen maken van de extra diensten.

Kan de omzetting van het.oude naar het nieuwe adres ook worden doorgevoerd zonder verdere actie dezerzijds ? 


Volgens mijn gegevens nemen jullie geen videoland af bij ons dus die kan ik helaas niet vergoeden en de compleet kortingen staan ook nog gewoon actief.
Je hebt je huis abonnement natuurlijk niet kunnen gebruiken maar daar heb je en noodpakket voor gekregen. 

Begrijp ik het nu goed dat alles werkt op je nieuwe adres?


Alles werkt nu op het nieuwe adres, alleen zie ik het nieuwe adres nog niet in de app staan, daar staat nog steeds het oude adres.

Ik heb het noodpakket inmiddels teruggestuurd, daarmee konden we echter niet van alle extra's die bij het kpn compleet pakket horen gebruik maken. Een compensatie hiervoor lijkt wel op zijn plaats.

Los hiervan was het contact met de klantenservice slecht: men wist eigenlijk niets en verwees maar steeds naar de systemen en de backoffice die terug zou bellen maar dat nooit heeft gedaan.

Mijn aanvankelijk positieve houding t.o.v. kpn heeft door dit alles wel een kras opgelopen. 


Ah dat scheelt gelukkig weer. Sorry dat het allemaal zo lang heeft moeten lopen!
De verhuizing is administratief nog niet helemaal doorlopen daardoor kloppen de adressen nog niet helemaal. De mysterieuze backoffice waar je al veel naar doorverwezen bent zal dat nog repareren. Ik voeg dit voor de zekerheid nog wel even toe aan het openstaande ticket!
Omdat het nu werkt kunnen we wel over op de vergoeding. Ik stuur je daar een privébericht over