Skip to main content

Ik heb nu een abonnement Internet+TV64 kost 64,12 euro . Als ik de gegevens opvraag als nieuwe klant kost dat 50,00 euro. Ik kan dat niet verklaren. Kan dit nader uitgelegd worden?

Ik heb apart daarop nog “Sneller Internet 200/200 8,99 Sneller Internet 200/200 - korting zolang je abonnement loopt -4,00” dus dat komt daar nog boven op Totaal dus 69,11 euro.

Al bij al een erg duur abonnement, graag wat uitleg of verklaring.

Ik begrijp dat u bestaande klant bent met een ouder abonnement? En nu aan het kijken is wat een nieuwe klant zou moeten betalen als die hetzelfde kiest als wat u heeft?

Een nieuwe klant moet 50 euro betalen voor internet 200 mbit. Dat is dus alleen internet. Zonder tv.


Klopt, die betaald 50 euro voor 200 mbt, apart Tv kost 10 euro, samen 60 euro, vanwaar mijn kosten dan 69,11 euro? komt nog opnemen bij 4,99 ben ik nog steeds niet bij de 69,11 euro


Klopt, die betaald 50 euro voor 200 mbt, apart Tv kost 10 euro, samen 60 euro, vanwaar mijn kosten dan 69,11 euro?

Dit is als u wilt verlengen? De kosten zullen best gespecificeerd word toch? Zit er nog opnemen bij ofzo? Ik vind 11 centen een beeste vreemd, ik kan me zo geen combinatie van opties bedenken dat je op 11 centen uitkomt.


Ha @Obsolium, welkom! Ben je er inmiddels uitgekomen? Bij onze oudere abonnementen zat vaak e.e.a. inbegrepen. Klanten gaven steeds vaker aan dat zij alleen willen betalen voor wat ze gebruiken. We hebben nu dus een basis abonnement, waar je zelf opties bij kunt kiezen. Des te meer opties, des te duurder het abonnement. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?