Skip to main content

Ik heb voor mijn dochter op 10 januari een nieuwe telefoon besteld, ze had nog een abonnement. Het toestel is gelijk betaald. Daarna kreeg ik een mail dat er binnen 24 uur een bestelbevestiging zou komen. Echter nu 48 uur later heb ik nog niets gehoord. Het nummer van de klantenservice is continu bezet, er wordt zelfs geadviseerd om de volgende dag terug te bellen. Ik krijg wel een gesproken bericht dat het wegens drukte door bestellingen tot wel 6 dagen kan duren, voordat een product verzonden wordt. Ik heb echter nog steeds geen bestelnummer/bestelbevestiging. Hoe lang gaat dit duren?

 

Hallo @albert h ,

Doordat de gewone telefoonwinkels momenteel gesloten zijn, hebben bestellingen via internet te maken met extra drukte.  

Het kan daardoor zeker wel tot zes dagen duren.

Vaak ontvang je na enkele dagen wel de bevestiging. Ook dit duurt even vanwege uit te voeren controles op beschikbaarheid van het toestel en  eventueel een onderzoek naar de kredietwaardigheid. (bij jouw dochter waarschijnlijk niet van toepassing.) 


Ik snap het, maar dit had m.i. wel op de site vermeld kunnen worden.

 


Dag @albert h Is het inmiddels in orde gekomen? 


Hallo Bart, ik heb gisterenavond de bestelbevestiging binnen in de mail zag ik net.