Skip to main content

Goedemorgen!

Na de oplevering van glasvezel staat mijn modem op een plek waar ik hem graag zou willen ophangen aan de muur. Nu ontbreekt echter de ophangbeugel om dit goed te kunnen doen. Is er een mogelijkheid om dit na te bestellen?

Mvg,

Hallo @ErwinWe 

Je zegt “mijn modem staat”. De standaard voet van de v10 heeft een dubbelfunctie. Als je hem losklikt dan kan je hem verplaatsen naar de gaten in de achterzijde en wordt het een ophangbeugel.


Hallo @ErwinWe ,

De voet van de V10 kan je lostrekken en in de achterkant drukken.


@RBxx ,was me net voor:joy:


Haha bedankt voor het vlotte antwoord. Ik was vergeten te vermelden dat hij "staat" zonder voet. Scherp opgemerkt!


Ja @ErwinWe dat kan natuurlijk ook, maar dan “staat” ie niet zo stabiel…

Heb je dat nog niet gedaan, zet dan je pers. gegevens in het Forumprofiel dan wil een KPN moderator (@Jose_ :wink: ??)  jou vast wel een ophangbeugel toesturen.


Ja @ErwinWe dat kan natuurlijk ook, maar dan “staat” ie niet zo stabiel…

Heb je dat nog niet gedaan, zet dan je pers. gegevens in het Forumprofiel dan wil een KPN moderator (@Jose_ :wink: ??)  jou vast wel een ophangbeugel toesturen.

Die had ik nagenoeg volledig gemaakt geloof ik. Zou een mooie oplossing zijn @RBxx 


Dat is mooi @ErwinWe , even geduld dan. De binnenkomende topics worden in volgorde van 1e plaatsing afgehandeld door de moderators. Wachttijd ong. 1-2 dagen afhankelijk van drukte.


Ja @ErwinWe dat kan natuurlijk ook, maar dan “staat” ie niet zo stabiel…

Heb je dat nog niet gedaan, zet dan je pers. gegevens in het Forumprofiel dan wil een KPN moderator (@Jose_ :wink: ??)  jou vast wel een ophangbeugel toesturen.

Die had ik nagenoeg volledig gemaakt geloof ik. Zou een mooie oplossing zijn @RBxx 


Goedemiddag @ErwinWe, welkom op het forum!

Ik heb een nieuwe ophangbeugel voor je besteld. Als het goed is, heb je hierover ter bevestiging een SMS ontvangen (op het 06-nummer dat eindigt met 022). Via SMS zal je op de hoogte gehouden worden over de verzending.

Heb je nog vragen? Laat het dan gerust weten.


Ja @ErwinWe dat kan natuurlijk ook, maar dan “staat” ie niet zo stabiel…

Heb je dat nog niet gedaan, zet dan je pers. gegevens in het Forumprofiel dan wil een KPN moderator (@Jose_ :wink: ??)  jou vast wel een ophangbeugel toesturen.

Die had ik nagenoeg volledig gemaakt geloof ik. Zou een mooie oplossing zijn @RBxx 


Goedemiddag @ErwinWe, welkom op het forum!

Ik heb een nieuwe ophangbeugel voor je besteld. Als het goed is, heb je hierover ter bevestiging een SMS ontvangen (op het 06-nummer dat eindigt met 022). Via SMS zal je op de hoogte gehouden worden over de verzending.

Heb je nog vragen? Laat het dan gerust weten.

Goedemiddag Jose,

Ik heb indererdaad het bericht ontvangen. Super dat het zo kon worden geregeld!

 

Bedankt voor de service,

Groeten


@ErwinWe Geen probleem, fijne avond gewenst! :wink:


Bedankt voor de snelle service @Jose_ :wink: .
Ik kon het niet laten om je te taggen toen ik je “interesse” zag… :blush:


Bedankt voor de snelle service @Jose_ :wink: .
Ik kon het niet laten om je te taggen toen ik je “interesse” zag… :blush:


Ik had hem inderdaad al in de smiezen, maar taggen mag altijd. :wink: Mooie samenwerking zo. Dank voor de heads-up Ruud! 


Hoi @ErwinWe heb je de ophangbeugel ontvangen en hangt de v10 nu veilig op de gewenste plaats?


Hoi @ErwinWe heb je de ophangbeugel ontvangen en hangt de v10 nu veilig op de gewenste plaats?

Ja hij was de volgende dag al binnen en hangt nu keurig aan de wand! Bedankt voor de behulpzaamheid :)


Ik wil graag een ophangbeugel bestellen voor de xperia V10. 

*Admin: adresgegevens verwijderd uit openbare post


Kloppen de adresgegevens uit jouw profiel wel @Noelle Alberts? Ik zie namelijk geen KPN abonnement op de opgegeven postcode en huisnummer voor internet. 


Hallo @Noelle Alberts de voet van de V10 is tevens ophangbeugel voor de V10, even losmaken en als ophangbeugel monteren.

Reageer s.v.p. ook even op de vragen van de moderator.

 


ik heb de voet helaas ook niet meer


ik heb de voet helaas ook niet meer

Hallo @Noelle Alberts dan nog graag even reageren naar @Jeroen_dB , dan kan hij eventueel ook verder met je vraag.

 


Kloppen de adresgegevens uit jouw profiel wel @Noelle Alberts? Ik zie namelijk geen KPN abonnement op de opgegeven postcode en huisnummer voor internet. 

@Noelle Alberts 


Ja de adresgegevens kloppen en ik heb het modem/router ook via jullie gekregen maar mijn abonnement loopt bij allesin1budget. Daarheen heb ik gebeld maar zij verwijzen mij naar jullie.

Ik wil graag betalen voor deze beugel, want ik ben tevreden over jullie netwerk


Ja de adresgegevens kloppen en ik heb het modem/router ook via jullie gekregen maar mijn abonnement loopt bij allesin1budget. Daarheen heb ik gebeld maar zij verwijzen mij naar jullie.

Ik wil graag betalen voor deze beugel, want ik ben tevreden over jullie netwerk

 

Ah, als je abonnement loopt via Alles-in-1 budget kan de provider KPN jou helaas niet helpen. Ik kan alleen op basis van adresgegevens waar een KPN abonnement aangekoppeld is, apparatuur versturen. Budget is jouw provider en is verantwoordelijk vor de levering van hardware en dus ook de ophangbeugel. Zij hadden je nooit mogen doorverwijzen naar KPN. 


 Budget is jouw provider en is verantwoordelijk vor de levering van hardware en dus ook de ophangbeugel. Zij hadden je nooit mogen doorverwijzen naar KPN. 

Het is niet voor niets een budgetprovider.


@Noelle Alberts, vraag budget dan om een nieuw modem, je krijgt dan helaas wel de v10a maar goed dat kan niet anders bij hun helaas.Als ze niet meewerken de stekker uit de v10a trekken en opnieuw bellen en zeggen dat hij niks meer doet.

Toch jammer dat budget dit soort dingen niet kan opsturen, ook losse adapters etc niet.


Beste moderator,

Kunt u mij een ophangbeugel voor de experiabox v10 toesturen?

alvast bedankt

mvgr

Adri