Skip to main content

De eerste order voor alles in 1 liep door interne storing fout en is telefonisch een nieuwe ingeschoten.
Heb hiervan direct een bevestiging + contract per email ontvangen.
Volgens kpn medewerkers zou je dan binnen een uur normaal gesproken de bestel status in kunnen zien aangezien de persoonlijke pagina dan online staat.

Echter na 2 dagen, is dit nog steeds niet inzichtelijk en krijg ook geen duidelijk antwoord van kpn klantenservice waarom het niet inzichtelijk is (alleen maar vage antwoorden waar ik niks mee kan).

Graag hoor ik van een kpn medewerker hoe de vork daadwerkelijk ervoor staat.
Gaat om order ********.

Casper

 

admin: 2e topic verwijderd ivm dubbelpost

Hi @Casper9561, ik kan me voorstellen dat je jouw order online wilt kunnen volgen. Dat lukt nu niet, begrijp ik. Fijn dat je al gegevens in je profiel hebt gezet, ik heb ze erbij gepakt.

Ik zie de aanvraag staan, dus daarover geen zorgen, dat is goed gegaan. Hij staat alleen even in de wacht, laat ik maar zeggen. Je wordt binnen enkele dagen gebeld om te controleren of alle gegevens die we hebben ontvangen kloppen. Zo gauw deze checks gedaan zijn, gaat de aanvraag verder en zal deze ook zichtbaar worden via mijn bestelling. 


Hoi Alexandra,

Bedankt voor je info, hier krijg ik tenminste meer info.

Echter het volgende.


Vind het wel apart dat iedereen roept, je wordt gebeld hierover en nu de order gewoon zichtbaar is en per email weer opnieuw wordt bevestigd van wat ik besteld heb.


Toevoeging, het is nu wel zichtbaar maar ben totaal niet over gebeld voor extra info of door achterliggende afdeling maar wel weer een 3de bevestiging in 1,5 a 2 weken tijd. 
Ben ik niet gewend van kpn om zo vaak een bevestiging te krijgen. 


 Beter teveel bevestigingen dan te weinig.