Skip to main content

Ik heb op 14 december een bestelling geplaatst voor internet en tv. Na 2 dagen heb ik een mail van KPN ontvangen dat mijn bestelling geannuleerd is door hun. 
 

Gister opnieuw een bestelling geplaatst en vandaag weer mail ontvangen dat de bestelling geannuleerd is. De reden is dat ik al een bestelling heb geplaatst. Maar dit is de eerste keer dat ik KPN bestel. 
kan iemand mij hiermee helpen? Ik ga volgende week verhuizen en zou dan fijn zijn als ik internet en tv zou hebben. 

@Nabben! Goed dat jij aan de bel trekt! Wat gek dat je bestelling nu tweemaal geannuleerd is. Ik wil graag uitzoeken waarom en of we dit zo snel mogelijk alsnog voor je in orde kunnen maken. Ik heb hiervoor jouw gegevens nodig: wil jij jouw profiel aanvullen met de volgende gegevens:

  • Postcode en huisnummer (waar je graag Internet en TV wilt hebben)
  • Bestelnummer
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat je hebt opgegeven bij de bestelling
  • Contact telefoonnummer

Gebruik ook het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.

Geef je hier een seintje als jij je profiel aangevuld hebt? Dan kan ik voor je op onderzoek uit!


Ik heb inmiddels telefonisch contact met KPN gehad en het is al opgelost! Bedankt voor de goede service.