Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik had een vraag. Paar weken geleden had ik in de KPN winkel aangegeven de activatiedatum van mijn tv en internet aansluiting op vrijdag 16 december te laten plaatsvinden. Tot mijn verbazing zie ik nu dat de apparatuur voor de tv en internet aansluiting vandaag (09 december) door Post NL op het nieuwe adres wordt geleverd. Echter wordt het nieuwe adres en daarmee de hele appartementencomplex pas op maandag 12 december opgeleverd.

 

Wat kan ik nog doen?

 

Met vriendelijke groet, 

 

Jermain  

 

Meestal gaat het dan naar het dichtstbijzijnde post nl punt bij het nieuwe adres. Zou ook via de track en trace gedeeld moeten worden.


Hallo @Jermain345, welkom op het forum! Het pakket is als het goed is inderdaad afgeleverd bij een PostNL punt bij je nieuwe adres in de buurt. We versturen het pakket altijd enkele dagen voor de aansluitdatum, zodat je deze op tijd in huis hebt. Nu is dat alleen niet ideaal als je nog niet op het nieuwe adres woont (of als het nieuwe adres zelfs nog niet bereikbaar is). 

Ik hoop dat alles is gelukt met het ophalen en ik wens je een fijne verhuizing en veel plezier met je nieuwe abonnement! Mocht je het pakket toch niet hebben ontvangen, dan kunnen we deze nasturen. Dit kan door je profiel in te vullen en daarna hier een berichtje in het topic te plaatsen, dan kom ik bij je terug of je kan telefonisch contact opnemen