Skip to main content

Ik heb eergisteren weer de wifi getest dat is bijna dagelijks.

En aanpassingen laten uitvoeren

Want we hebben continu slechte wifi of weg vallend wifi signaal

Of ik nu alleen thuis ben of iedereen thuis is het is zo slecht.

Kunt geen YouTube kijken want zo irritant als het zo hapert of weg valt.

Maar de laatste keer kreeg ik twee wifi versterker bedraad gratis als service toegestuurd.

Kunnen niet wachten tot we deze hebben en het hopelijk verbeterd.

Maar kan niets traceren staat na ingeven van bestelnummer en postcode dat traceren niet mogelijk is.

 

Wat nu 

 

 

Hallo @Diannepitbull, welkom op ons forum! Leuk dat je ons gevonden hebt.

Standaard worden de Experia Wifi verstuurd naar een Servicepunt bij jou in de buurt. Je krijgt van ons altijd een SMS wanneer het pakketje klaar ligt en je deze kunt ophalen. Heb je jouw Experia Wifi inmiddels op kunnen halen?

Indien je nog steeds wacht, vul dan je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je een seintje wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik voor je kijken waar jouw pakketje blijft.


Heb nog steeds niets niets gehoord en of ontvangen. De gegevens in mijn profiel zijn aangevuld


Moet zeggen dat er momenteel echt veel storingen zijn bij mij.

Niet enkel het internet maar ook tv.

Soms moet ik meerdere keren per dag  de router uitzetten en opnieuw opstarten krijg ineens in beeld dat er iets is misgegaan en van zender moet veranderen en weer terug.

Maar dat is nog niet een keer effectief geweest.

Dan moet ik de router opnieuw opstarten om weer tv te kunnen kijken.

Internet is ook continu weggevallen zo zoek je iets op en dan ineens geen verbinding met het internet.

We worden hier echt gek van 


Ik zie dat er geen Experia Wifi zijn verstuurd. Wel zie ik dat de snelheden zo laag zijn dat je deze inderdaad wel aangeboden krijgt. Ik heb je deze daarom alsnog toegestuurd. Ik stuur je een privébericht met meer informatie.

Vervelend dat je ook problemen met televisie kijken ervaart. De melding om naar een andere zender te zappen betekent dat er een slechte verbinding is tussen de tv-ontvanger en het modem. Dit kun je doorgaans oplossen door het stappenplan Zender tijdelijk niet beschikbaar te doorlopen. Zou je hier eens naar willen kijken?