Skip to main content

Email gekregen met mededeling dat mijn bestelling is geannuleerd omdat er al een bestelling is geplaatst. nu heb ik nog nooit eerder een service gebruikt van KPN voor internet en TV en al helemala niet op mij nieuwe adres.

ook de vorige bewoner had geen KPN. 

 

kan helaas niet bellen naar de klantenservice maar weet iemand hoe ik in contact kan komen met KPN om dit duidelijk te krijgen? 

zijn niet echt per email makkelijk bereikbaar. alles moet blijkbaar via dit forum en een KPNID…….:S

 

 

Hoi @Bob van den Belt 
Nee, de KPN heeft geen e-mailadres, maar je kunt wel bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402 
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Bereikbaar op:  ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00
Zon- en feestdagen gesloten.

Ook kun je hier wachten op antwoord van een KPN-medewerker, maar dat duurt in de regel wat langer.
Zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hoi Huistijger,

 

helaas niet mogelijk om te bellen. vandaar opzoek naar een andere optie.

buiten dit forum om is er inderdaad de chat. Hier krijg ik alleen elke keer de mededeling dat er geen medewerkers zijn.

forumprofiel is al up to date met de data want dat had ik al in eerdere forumvragen gelezen. 

 

maar bedankt voor je antwoord. ondertussen chat nog maar paar keer proberen en anders wachten op een reactie hier. wel lekkere eerste ervaring met KPN. 

 

grt

Bob 


Hoi @Bob van den Belt 
Waarom kun je niet bellen?
Is je telefoon geblokkeerd?
Dan kun je altijd met nummer 1200 de KPN bereiken, tenzij het geen KPN telefoon is.


omdat dat eengodsvermogen kost als je midden op zee zit om met een sateliettelefoon met de KPN te gaan zitten bellen en in de wacht te staan.

hoe beperkt is het dat enige manier bloijkbaar is wachten in een forum op hun reactie omdat ze de chat niet bemand hebben tijdens de tijden dat ze zeggen en er geen andere manier is om te emailen oid.


Hi @Bob van den Belt, welkom hier. 

Ik help graag. Om welke bestelling gaat het? Internet thuis neem ik aan? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Let ook even op je internetverbruik overigens, als je op zee zit. 


Dankjewel voor je gegevens @Bob van den Belt, op basis van je gegevens kan ik zien dat er nu een bestelling open staat die niet is geannuleerd. Een bestelling voor internet en televisie die op 6 juni is geplaatst met de verwachte aansluitdatum op 27 juni. Dit loopt dus allemaal goed. Op onze Status bestelling pagina kun je dit volgen. 

Weet je zo voldoende? 


blijft alleen wel vreemd dat ik dus een annulering krijg van een bestelling en er nog eentje loopt terwijl ik er echt maar 1 geplaatst heb.

maar ik elk geval bedankt voor het uitzoeken en ik wacht rustig af.

 

grt

Bob


blijft alleen wel vreemd dat ik dus een annulering krijg van een bestelling en er nog eentje loopt terwijl ik er echt maar 1 geplaatst heb.

maar ik elk geval bedankt voor het uitzoeken en ik wacht rustig af.

 

grt

Bob

Heb je toevallig 2 keer op bestellen geklikt of binnen korte tijd nog een bestelling geplaatst? Dat is het enige dat ik kan bedenken.