Skip to main content

Op 7 november heb ik bestelling geplaast als nieuwe  klant van KPN voor glasvezel internet.

heb ik nooit gehoord over aansluiting. 
 

ook heb ik nooit mijn modem pakket ontvangt. 
mijn aansluiting datum is op 10th december and het maakt mijn werk moeilijk als ieder ding werkt met internet

Hoi @Nautilish. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je na de bestelling nog niets hebt ontvangen. Heb je ook geen bevestiging ontvangen van jouw bestelling? Uiterlijk 3 werkdagen voordat je wordt aangesloten, ontvang je het installatiepakket. Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de postbode het installatiepakket wil afleveren, dan wordt er of een 2e bezorgmoment gedaan later of het pakket wordt afgegeven bij de buren of naar een PostNL afhaalpunt gebracht. Je krijg hiervan ter bevestiging een kaart in de bus. 

Als je wilt dat ik voor je nakijk of jouw bestelling terug te vinden is in onze systemen, dan wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. 

 


Hoi @Nautilish. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je na de bestelling nog niets hebt ontvangen. Heb je ook geen bevestiging ontvangen van jouw bestelling? Uiterlijk 3 werkdagen voordat je wordt aangesloten, ontvang je het installatiepakket. Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de postbode het installatiepakket wil afleveren, dan wordt er of een 2e bezorgmoment gedaan later of het pakket wordt afgegeven bij de buren of naar een PostNL afhaalpunt gebracht. Je krijg hiervan ter bevestiging een kaart in de bus. 

Als je wilt dat ik voor je nakijk of jouw bestelling terug te vinden is in onze systemen, dan wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. 

 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden. :slight_smile: