Skip to main content
Vraag

Bestelling glasvezel verschuift steeds verder in de toekomst en is nu geannuleerd

• May 4, 2026
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Om glasvezel aansluiting te krijgen is er een bestelling, maar als er iets mis gaat moet steeds de aanvraag geannuleerd worden en opnieuw aangevraagd worden met gevolg dat de datum steeds opschuift in de toekomst. Als dan een order vast loopt en de spullen niet geleverd zijn is de aansluiting niet 6 mei maar 1 juli en KPN en back office kunnen niks in aanpassen want de order is pas vandaag aangevraagd en de oude is geannuleerd#Frustratie

Aan de andere kant kunnen ze wel zonder overleg eenzijdig de lopende orders annuleren een aanvraag voor spotify verwijderen en een keuzevoordeel aanpassen.

Dus hoe kan dit en waarom moet ik nu weer 2 maanden wachten op een doosje en een kabel

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Welkom terug op de community ​@Tientje77, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat ontzettend zuur dat het steeds langer duurt voordat je aangesloten wordt op glasvezel ☹️

Je hebt je gegevens ingevuld in je profiel, en daardoor heb ik even mee kunnen kijken. Ik zie dat er vandaag wel het één en ander gedaan is met je abonnement, er is onder andere een monteur bij je thuis geweest. Hoe is dat gegaan? Is het aansluiten toch gelukt?