Skip to main content
Vraag

bestelling internet en tv

  • August 1, 2020
  • 8 reacties
  • 75 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

ik heb op 28-07-2020 een bestelling gedaan voor internet en tv.

hoelang duurt het dat ik deze bestelling zie in mijn kpn?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • August 1, 2020

@kleinesloper Welkom hier! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. 

Gaat het om een hele nieuwe aansluiting/overstap of om een verlenging/wijziging? Meestal, nadat je een bevestiging hebt ontvangen van de bestelling, kun je dit binnen 48 uur terugzien in de MijnKPN.
Inmiddels zou dit dus zichtbaar moeten zijn. Ik kijk graag even met je mee. Hiervoor heb ik gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 1, 2020

het is een nieuwe aansluiting. ik heb nu telfort. Ik heb mijn adres gegevens ingevuld bij mijn profiel.

mijn bestelbevestiging via E-mail heb ik omgezet naar een pdf.

Ik weet alleen niet waar ik ze naar u kan uploaden


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • August 1, 2020

@kleinesloper Bedankt voor je gegevens. Goed nieuws, Ik zie dat de bestelling goed is doorgekomen. Ik kan de bevestiging die je ontvangen hebt ook zien. Wat gek is, is dat je de bestelling inderdaad nog niet kunt volgen. Ik heb dit even nagevraagd bij een collega, want het zou inmiddels zichtbaar moeten zijn. 
Ik moet je vragen om nog even geduld te hebben. Zodra ik meer weet, laat ik het hier aan je weten. :blush:


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • August 8, 2020

Hi @kleinesloper! Ik heb zojuist gecontroleerd of het probleem is opgelost, maar ik kan de hele bestelling niet vinden. Het zie er naar uit dat de bestelling helemaal geannuleerd is. Hij viel waarschijnlijk tussen wal en schip. 
Als je het goed vindt leggen wij de order opnieuw voor je in en laten het weten als dit is gelukt. Mocht ik vragen hebben, dan neem ik telefonisch contact met je op. :smile:

Laat het maar weten als ik dit voor je mag regelen. 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 8, 2020

ik ga zelf opnieuw de bestelling plaatsen, dan zie ik wel wat er gebeurd.

mochten er problemen zijn dan meld ik me graag bij u terug.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • August 9, 2020

@kleinesloper Helemaal goed! :blush:


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 9, 2020

ik heb de bestelling opnieuw geplaatst en deze keer ook een overeenkomst gekregen.

nu maar eens kijken komende week of ik het ook kan zien in mijnKPN


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • August 9, 2020

Top! Laat het vooral weten als wij nog iets voor je kunnen betekenen. :blush: