Skip to main content

Hi KPN Community,

 

Ik heb op 20 juli jl. een contract bij KPN afgesloten voor internet + interactieve tv. De monteur zou (helaas) pas op 2 augustus kunnen komen om het te installeren, maar als snel werd dit naar 9 augustus uitgesteld. Kan gebeuren, maar ondertussen wacht ik ook nog steeds op het ontvangen van de Experia Box V10 (incl. Wifipunten). Als ik naar de bestelstatus kijk, staat hij al sinds 20 juli op ‘Pakket wordt ingepakt’. 

 

Ondertussen werk ik al een aantal dagen thuis vanaf mijn hotspot - niet echt ideaal. Wanneer kan ik nou uiterlijk de producten verwachten? Ik denk nl. dat het ook zonder monteur gaat lukken. 

 

 

Hallo @Suiding dat je na je bestelling op 20 juli jl. op 9 augustus a.s. al aangesloten wordt vind ik mooi snel, meestal is de doorlooptijd ruim een maand.

Enkele dagen voor de activatie van je abo krijg je het installatiepakket thuisgestuurd.

Dus eind deze week kun je je pakket wel verwachten, denk ik.

De monteur installeert je pakket dan op 9 augustus a.s. en krijg je per SMS of e-mail een bericht dat je pakket actief is en kun je er gebruik van maken.

Heb je een glas- of een koper-aansluiting?

 

 

 


Hi @JanD, bedankt voor de snelle reactie! Ik moet zeggen dat ik Ziggo gewend ben, waar je na een aantal werkdagen al alles toegestuurd krijgt en de kabel al actief is. Ik snap dat dit bij KPN anders werkt, maar kon alleen niet vinden wanneer ik de producten kon verwachten. 

 

Het betreft een aansluiting via de telefoonstekker - ik wacht nog op glasvezel in Amsterdam :-)

 

Als ik het goed begrijp, kan ik de modem zelf nog niet aansluiten eind deze week omdat mijn pakket nog niet actief zal zijn? 


Hallo @Suiding als je de spullen binnenkrijgt, kun je het gerust vast aansluiten, bij mij was het toentertijd ook al een paar dagen eerder actief. Niet geschoten is altijd mis.