Skip to main content

Gisteren WiFi versterkers besteld die vandaag geleverd zouden worden bij een servicepunt ( in dit geval bij Jumbo), levering thuis was geen optie bij bestelling ( ook vreemd overigens ).  Volgens track en trace van PostNL is deze afgeleverd én op hetzelfde moment afgehaald. Wij hebben deze niet opgehaald en zijn tweemaal bij Jumbo geweest. Tweede keer met het bewijs van aflevering van PostNL, echter pakket is er niet. Volgens de medewerker waren we niet de enige die zich daar hadden gemeld vandaag voor KPN pakket waarbij het niet geleverd is. 
Na een telefoontje naar de klantenservice van kpn kreeg ik te horen dat ik zelf moet bellen met CEVA logistics, de distributeur van kpn omdat CEVA het verstuurd heeft en niet KPN.  Dat kan toch niet de bedoeling zijn! Ik ben klant van KPN, niet van CEVA dus ik verwacht dat KPN met CEVA contact opneemt. Hoe is dit op te lossen? 
Wij werken allebei thuis en hebben de WiFi versterker snel nodig! Daarnaast moet ik voor iets betalen dat niet geleverd is….
 

Natuurlijk bent u klant bij kpn maar om er een schakel tussenuit te halen zou ik zeker zelf bellen als ik u was. Maar goed ik hou van korte lijntjes.


Natuurlijk bent u klant bij kpn maar om er een schakel tussenuit te halen zou ik zeker zelf bellen als ik u was. Maar goed ik hou van korte lijntjes.


Hi Joep1965,

Eens dat korte lijntjes het beste zijn, maar ik zou verwachten dat KPN dit voor mij gaat achterhalen. Is sowieso een goede service, niet dat je klant er zelf achteraan moet gaan. Overigens net gebeld met Ceva en die kunnen niets voor me betekenen; dat kunnen ze alleen bij de webshop bestellingen en daar heb ik mijn bestelling niet gedaan. Volgens Ceva moet KPN het in dit geval zelf afhandelen. Terug naar af….


Welkom op het KPN forum, @Marisav! Wat vreemd dat PostNL zegt dat de wifi versterkers bezorgd zijn bij het servicepunt, terwijl de Jumbo zelf zegt niets te hebben ontvangen van PostNL. Je hebt ook al contact gehad met CEVA Logistics, op advies van één van mijn collega's van de telefonische klantenservice, CEVA Logistics kan jou alleen niet verder helpen, omdat ze alleen inzicht hebben in webshop bestelling. Dat klopt. Je bent dus voor niets naar hen verwezen, waarvoor mijn excuses. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Beste @Denise_ 

Heel erg bedankt voor je reactie op dit forum en je bevestiging dat Ceva hier verder niets in kan betekenen. Dient overigens gezegd te worden dat de dame van Ceva die ik aan de telefoon had erg vriendelijk en meedenkend was. 
Inmiddels is het pakket wél bij Jumbo afgeleverd. Heb vandaag nogmaals de track&trace nagekeken en tot mijn grote verbazing zag ik dat het pakket opnieuw onderweg was naar de Jumbo (?).  Lijkt er dus op dat het fout was van PostNL. 


Wat fijn dat het pakket alsnog terecht is gekomen, @Marisav! Bedankt voor de terugkoppeling. :blush: