Skip to main content

Hallo,

ik heb afgelopen weekend mijn abonnement gewijzigd omdat we sinds kort ook een glasvezel abonnement kunnen afsluiten. Ik heb hierbij ook een draadloze aansluitset voor 1 tv ontvanger (twv €80,-) besteld. 

Ik heb deze wijziging via de app doorgegeven en de apparatuur zou verzonden worden. 
Ik heb inmiddels het pakket ontvangen, alleen de draadloze aansluitset voor 1 tv ontvanger zat hier niet bij. 

Ik heb verder niet gelezen dat er nog iets nagestuurd zou worden dus ik was benieuwd of het klopt dat ik die nog moet krijgen of dat er een fout is gemaakt. 
 

Met vriendelijke groet,

Bert

Beste @Boon120345,

Wat vervelend dat de bestelling niet compleet is, ik zou als ik u was gewoon een UTP kabel naar boven trekken. Want een DVS is leuk, maar zet je een apparaat aan of led-verlichting dan kan het zijn dat je haperingen in het beeld krijgt omdat het signaal dan niet sterk genoeg is. Omdat het signaal dan over het electriciteitsnet gaat, dus als ik u mag adviseren dan zal ik zeggen trek een UTP-kabel. Dan is het signaal goed, en heeft u geen problemen met tv kijken. Mocht u ze alsnog binnen krijgen stuurt u met de bon de DVS weer terug naar KPN:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs (wat je krijgt bij het Post-nl-inleverpunt) goed.


Beste @Boon120345,

Wat vervelend dat de bestelling niet compleet is, ik zou als ik u was gewoon een UTP kabel naar boven trekken. Want een DVS is leuk, maar zet je een apparaat aan of led-verlichting dan kan het zijn dat je haperingen in het beeld krijgt omdat het signaal dan niet sterk genoeg is. Omdat het signaal dan over het electriciteitsnet gaat, dus als ik u mag adviseren dan zal ik zeggen trek een UTP-kabel. Dan is het signaal goed, en heeft u geen problemen met tv kijken. Mocht u ze alsnog binnen krijgen stuurt u met de bon de DVS weer terug naar KPN:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs (wat je krijgt bij het Post-nl-inleverpunt) goed.

bedankt voor uw advies, maar als ik iets bestel en er voor betaal ontvang ik het ook graag. 
 

Ik begrijp dat de kwaliteit van een kabel altijd beter is, maar dat is in de huidige situatie helaas geen optie.

 

En ik ga er vanuit dat als het echt zo slecht is ze het niet zouden verkopen  

 


bedankt voor uw advies, maar als ik iets bestel en er voor betaal ontvang ik het ook graag. 
Ik begrijp dat de kwaliteit van een kabel altijd beter is, maar dat is in de huidige situatie helaas geen optie.
En ik ga er vanuit dat als het echt zo slecht is ze het niet zouden verkopen.

Dat klopt wat je zegt @Boon120345, je gaat er vanuit dat ze goed werken. En dat doen ze ook, maar waren eigenlijk meer bedoeld voor PC’s en randapparatuur om met internet te laten verbinden. Maar toen kwam de Interactieve TV, en dan gingen klanten deze DVS ook gebruiken voor Interactieve TV. (ITV) Voor gewoon internet met PC is dit prima, maar bij ITV Heb je continu een lopende stream nodig. Gaat er een koelkast aanslaan of een omvormer van zonnepanelen of led-verlichting dan kan het verstoringen geven en dat is voor ITV erg gevoelig. Ook als het electriciteitsnet (zwaar) verouderd is kan er corrosie op het koper ontstaan en dan werkt het ook niet goed. Vandaar ook mijn advies. 😉 Hopelijk heb ik jou van goede informatie voorzien. 😉

Zijn er nog vragen? Stel ze gerust! 😊


Hoi @Boon120345, welkom hier! Als je iets besteld hoor je het inderdaad ook gewoon geleverd te krijgen. Ik zie dat je hier vandaag contact over hebt gehad. Wat is daar uitgekomen? Afhankelijk daarvan kan ik kijken wat ik voor je kan doen :)


Hoi @Boon120345, welkom hier! Als je iets besteld hoor je het inderdaad ook gewoon geleverd te krijgen. Ik zie dat je hier vandaag contact over hebt gehad. Wat is daar uitgekomen? Afhankelijk daarvan kan ik kijken wat ik voor je kan doen :)

Hoi Erik,

Dat klopt, vandaag inderdaad contact gehad. Ik kreeg te horen dat in het systeem stond dat de draadloze ontvanger verstuurd was, dus dat het zou kunnen dat hij morgen of dinsdag nog binnen zou komen. Ik moest even afwachten of dat inderdaad gebeurde. 
Ik heb er alleen niet zoveel vertrouwen in aangezien ik vorige week maandag netjes een mail heb ontvangen dat de apparatuur mijn kant op kwam met één track en trace code. Vervolgens is de dinsdag erna het pakket netjes geleverd precies tussen het tijdslot wat de track en trace voorspelde. Hier had dan die draadloze verbindingsset ook gewoon bij moeten zitten lijkt me, anders had ik wel nog een track en trace code ontvangen. 
Concreet is er dus nog niks uit het contact gekomen, alleen dat ik nog even tot dinsdag aan moest kijken.  


Ja, dat schiet dan niet op, @Boon120345. Ik zie dat nu vandaag onze logistieke afdeling is aangestuurd om de DVS alsnog na te sturen. Je krijgt dan een sms zodra het verzonden is. Meestal duurt dat een dag of twee.


Ja, dat schiet dan niet op, @Boon120345. Ik zie dat nu vandaag onze logistieke afdeling is aangestuurd om de DVS alsnog na te sturen. Je krijgt dan een sms zodra het verzonden is. Meestal duurt dat een dag of twee.

Hallo Erik, ik heb vandaag inderdaad een sms ontvangen. Gelukkig zit er schot in de zaak, super blij mee! 


Ja, dat schiet dan niet op, @Boon120345. Ik zie dat nu vandaag onze logistieke afdeling is aangestuurd om de DVS alsnog na te sturen. Je krijgt dan een sms zodra het verzonden is. Meestal duurt dat een dag of twee.

 

Inmiddels is de draadloze verbindings set binnen en geïnstalleerd. Werkt in onze situatie prima!

Blij dat het toch nog allemaal goed is gekomen!


Top, goed om te horen :)