Skip to main content

De achtergrond hierbij is dat ik destijds (vorig jaar) Spotify wou toevoegen bij mijnKPNĀ abonnement. Toen ik deze bestelling maakte werd er automatisch glasvezel installatie bij toegevoegd. Ik had daar over gebeld maar kwam er op neer dat dit zou blijven gebeuren mocht ik iets anders willen veranderen aan mijnKPN en dat alle woningen wel vroeg of laat hier in mee zouden moeten gaanĀ dus vooruit dan maar. Door conflicten met afspreken en pech met op de meest onhandige tijden ziek worden heb ik vandaag pas de kabel ingevoerd gekregen in mijn woonkamer.Ā 

Ā 

Nu heb ik dus ook het glasvezel kastje. Power gaat aan maar connectie flikkert. Ik krijg het internet niet werkend. Ik kan gewoon wel internetten via mijn oude connectie maar in mijnKPN staat dat de bestelling nog niet voldaan is?? Terwijl die zou starten vandaag.

Ā 

IsĀ er iets in het systeem misgegaan waardoor mijn bestelling niet afgerond kan worden? Of is er iets mis met mijn glasvezel installatie?

Ā 

Mijn modemĀ is een Experia Box V10A. Sorry voor eventuele warrigheid.Ā 

Ā 

Hoi @Fanlord, welkom op ons forum! Is er in de tussentijd nog iets veranderd?
Het kan soms zijn dat er buitenshuis nog iets moet gebeuren voordat het signaal actief wordt via de glasvezel. De lampjes die je noemt zijn daar wel een goede indicatie voor.

Wat is de status op de site van de kabelbeheerderĀ kpnnetwerk?
Ik kan altijd even meekijken naar de status aan onze kant,Ā kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


šŸ˜Š Het is al gelukt. Sorry voor het late antwoord.