Skip to main content

Hallo, 

Ik heb vorige week via de app, twee superwifi punten besteld. 
Nadat ik deze bestelling had afgerond, heb ik nog niets van KPN vernomen. 
Geen bevestiging helemaal niets. Ik kan mijn bestelling ook niet terugvinden in de ‘Mijn Bestellingen' tab.  Hier staat simpelweg dat ik geen bestelling gedaan heb. 

In de app staat al bijna een week bij ‘Mijn Producten’ het volgende.
“Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.”

Hoe lang heeft KPN nodig om, volgens mij, relatief eenvoudige wijziging, te wijzigen?
Hebben mensen hier ervaring mee?
Gaat het überhaupt wel goed, gezien ik deze bestelling ook nergens terug kan vinden?

Welkom bij ons op het forum @RickBoer. Hoe had je de SuperWifi-punten besteld? Als dat via onze webshop (apparatuur voor thuis) is gedaan gaat de bestelling volledig via CEVA, die is voor ons dan ook niet in te zien. In dat geval kan je hierover contact opnemen met CEVA Logistics (070-301 39 88), zij zijn de enige partij die de bestelling dan kunnen bekijken. 

Als je de SuperWifi-punten op een andere manier hebt besteld kan je dat toelichten, dan kunnen we met je meedenken.


Beste @Jasper

Ik heb de twee super Wifi punten besteld op de volgende manier:

  • Via de KPN App
  • Knop: “Aanbod”
  • Knop: “Extra opties voor thuis”
  • Knop: “Internet”
  • Vinkje aangevinkt bij: “2 KPN SuperWifi punten” 
  • Dan op de knop: “Dit gaat u betalen”
  • en vervolgens bevestigd.

Bedoel je dit met webshop?


Groeten Rick


Dank voor de toelichting, @RickBoer. Dit is dan niet via de webshop geweest (die is te vinden op apparatuurvoorthuis.kpn.com) maar via het abonnementswijzigingssysteem. Dus ben ik hier even verder ingedoken. Ik zie dat de order wel binnen is gekomen, er is ook op dezelfde dag een bevestiging naar je verstuurd via e-mail. Wellicht dat er met de voorraad wat issues waren. Want ik zie dat het pakket met de Superwifipunten inmiddels is bezorgd (16 april) bij de buren op nummer 48. 


Hallo @Erik_ , bedankt voor je moeite. 

Ik heb donderdag even telefonisch contact opgenomen met jullie klantenservice. Er was inderdaad het een en ander misgegaan met de bestelling. Het meisje dat mij telefonisch te woord stond heeft mij prima geholpen en de volgende dag waren de twee wifi punten binnen. Ik heb ze reeds aangesloten en het werkt perfect. 

Ik stuit echter wel nog op een ander probleem, waar je me wellicht nog mee kan helpen. 
In ‘Mijn KPN’ is het nog steeds niet mogelijk om andere producten toe te voegen. 
Er staat nu, (na de aanvraag van de super Wifi) het volgende: 
“Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.”

Gezien het hier om enkel hardware ging, lijkt me dit voor jullie enkel een administratieve wijziging.
Kunnen jullie deze melding eruit halen, zodat ik weer dingen kan bestellen. Ik ben voornemens mijn internet snelheid te verhogen. 

In ieder geval alvast bedankt voor de moeite. 

Groeten Rick


Mooi dat ze goed werken, Rick. Wat betreft de lopende wijziging, dit klopt. Bij een wijziging waar hardware wordt verstuurd, wordt daar een paar dagen voor uitgetrokken in verband met de levering van die hardware. De voltooiingsdatum voor deze wijziging is dan ook de 20e. Vanaf dat moment kun je dan weer andere aanpassingen doen.


@Erik_ , we zitten inmiddels op de 26ste, maar krijg nog steeds dezelfde melding die het onmogelijk maakt om iets te bestellen.

 

Groeten Rick

 


Dat is gek @RickBoer. Die wijziging had zichzelf op gereed moeten zetten, nu de apparatuur is bezorgd. Dat heeft die niet gedaan blijkt, ik heb daarom een verzoek doorgestuurd naar een achterliggende afdeling met het verzoek om de wijziging gereed te melden.