Skip to main content

Op 24 augustus via Wifimanager 3x wifipunten besteld. Om allerlei niet te traceren en vage redenen nooit afgeleverd op adres en zonder bericht weer retour gegaan naar KPN.

Na telefonisch contact hierover bleek dat ik de wifi punten nogmaals moest bestellen,  handmatig was voor de persoon aan de telefoon niet mogelijk.

Dit heb ik een aantal keren weer via Wifi manager geprobeerd, maar geeft telkens een fout melding.

Ondanks dat er dus niets geleverd is en de zending weer bij KPN is, is er niets mis met de automatische incasso, het bedrag is al wel berekend/afgeschreven

Hoe lossen we dit op..?

 

 

Hoi @Plaatje1972, welkom. 

Begrijp ik goed dat jij al wel betaald hebt maar nog niks ontvangen? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Aangezien je er met mijn collega's van de telefonische klantenservice niet uit komt, kijk ik graag achter de schermen met je mee. Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? 


Hoi @Hanna_ 

Bedankt voor je reactie.

Het profiel is met de gegevens aangepast

 


Hoi @Plaatje1972, bedankt! ik ga voor je aan de slag


Dank je wel @Hanna_ 


Hoi @Plaatje1972

Ik zie de kosten op de factuur staan. Als de Superwifi punten retour naar KPN zijn gegaan, ga ik er vanuit dat deze kosten op de eerst volgende factuur worden verrekend. De volgende factuur wordt op 6/10 gepubliceerd. Zou je deze voor mij in de gaten willen houden. Als de kosten dan niet zijn gecorrigeerd, dan ga ik dit handmatig voor jou in orde maken.


Bedankt @Hanna_ ik ga het in de gaten houden.

Maar hoe is de stand van het bestellen via de Wifimanager, want dat lukt nog steeds niet.

Nogmaals bedankt voor je inzet en hulp.

Fijne avond

 


Hoi @Plaatje1972

Zou jij het nog één keer via de Wifi manager willen proberen? Als het niet lukt, ga ik voor je aan de slag. 


Hallo @Hanna_ 

 

Zojuist weer geprobeerd en zie hier de teleurstellende uitkomst

 

Kortom weer niet gelukt helaas.

Bedankt voor de hulp


Hallo @Plaatje1972,

Het is mij gelukt ok een nieuwe set SuperWifi voor hetzelfde tarief jouw kant op te sturen, ik neem aan dat je deze snel thuis zult ontvangen. Je ontvangt per SMS een track en trace code op het bij ons bekende 06-nummer :blush:. Zou je voor mij jouw factuur in de gaten willen houden, wanneer er dubbele kosten ontstaan, zal ik deze voor jouw corrigeren. 


Hallo @Hanna_ ,

Super geregeld, ik wacht de levering effe af.

En zal de rekening in de gaten houden.

Wederom bedankt voor je fijne hulp en inspanningen.

Fijne dag!


Hoi @Hanna_ 

 

3 stuks wifiversterkers vandaag ontvangen, super geregeld!

 

Fijne avond

 

 


Hoi @Plaatje1972

Fijn om te horen :blush:

Hoi @Hanna_ 

 

3 stuks wifiversterkers vandaag ontvangen, super geregeld!

 

Fijne avond

 

 

 


Hallo @Hanna_ 

Vanmiddag de nieuwe maand-factuur ontvangen daarop worden idd de 3 Wifipunten nog een keer berekend.

Graag actie conform eerdere opmerking:

. Zou je voor mij jouw factuur in de gaten willen houden, wanneer er dubbele kosten ontstaan, zal ik deze voor jouw corrigeren. 

Indien je aanvullende info wenst, verneem ik het graag

Bedankt

Peter


Hoi @Plaatje1972

Bedankt voor je reactie! Ik ga het gelijk voor je in orde maken, de kosten worden met de volgende maandfactuur gecorrigeerd. :blush:


Goedemiddag Hanna,

Zojuist de nieuwe maandfactuur gekregen.

Helaas is de laatste opmerking zoals door jou gemaakt niet helemaal gelukt.

Bedankt voor je reactie! Ik ga het gelijk voor je in orde maken, de kosten worden met de volgende maandfactuur gecorrigeerd. :blush:

De kosten van de extra betaling zoals door mij gedaan, zijn hier niet op gecrediteerd.

Lijkt me nu wel zo netjes om dat alsnog direct te doen, zodat ik niet nog een maand hoef te wachten.

Bedankt


Goedemiddag @Hanna_ Hanna,

 

Helaas nog geen reactie op bovenstaande gehad.

 

Ik verneem graag.

Bedankt

@Plaatje1972 Plaatje


@Hanna_ 

Goedemiddag @Hanna_ 

8 dagen geleden een opmerking gemaakt over een factuur, waarop de verrekening van de 2x betaalde en 1x ontvangen wifi punten niet stond.

6 dagen geleden nog een reminder geplaatst, maar tot op heden nog geen reactie.

 

Graag verneem ik, ik wil niet alles weer opnieuw in gang gaan zetten en anders storneer ik de factuur en betaal deze opnieuw minus de extra kosten voor de 3 wifipunten.

 


@Hanna_ 

???????

Waarom lukt het reageren niet meer..?


Hoi @Plaatje1972

Excuseer, ik ben jouw topic volledig uit het oog verloren. Ik ga voor jou kijken waarom de creditering niet lukt. Zelf kan ik niet tussentijds crediteren, vandaar dat ik de facturen telkens af moet wachten. 


Hallo @Hanna_ 

Bedankt voor je reactie.

Vandaag de nieuwe factuur gehad.....en het is nu gelukt zie ik.

Alles dus opgelost.

Bedankt voor de inspanningen.

Fijne avond

 

 


Fijn om te horen dat het is opgelost!