Skip to main content

Sinds telfort overgenomen werd door kpn, voor ons niets dan problemen. Nu, driekwart jaar later willen we een verse start gewoon bij kpn, zonder tussensignaal of wat dan ook van telfort. Kpn winkel zegt: oude abonnement opzeggen, 1 dag wachten ivm activering opzeggen en dan 0800 bellen voor een nieuw abb. Nou, dat werkt dus duidelijk niet. Nu al 4x is de bestelling door knp geannuleerd omdat er al een bestelling loopt. Maar waar dan? Elke keer wordt onze bestelling geannuleerd. Ook bestellen op mijn man zijn naam met ander emailadres en rekeningnummer, in de kpn winkel bestellen, bij 0800 bestellen, elke keer wordt de bestelling geannuleerd. Zowel 0800 kpn als in de kpn winkel krijgt men het probleem niet getackeld en wij worden er alleen maar gefrustreerder van. Kpn winkel heeft donderdag 1 juli aangegeven dat, als die bestelling weer geannuleerd wordt, we 0800 maar moeten bellen want hij weet het ook niet meer. Zou radar het wel voor elkaar krijgen?

Hi @Tropical, welkom op ons forum.

Dankjewel voor het delen van je verhaal. Wat ontzettend rot dat je sinds de overgang naar KPN zoveel problemen hebt, en het aanvragen van het nieuwe pakket nu ook niet lukt omdat de aanvraag steeds geannuleerd wordt. Dat was niet wat je voor ogen had en ook totaal niet de bedoeling natuurlijk. Ik weet niet of ik het zelf voor je kan oplossen, maar ik kijk graag naar wat ik kan doen. Kan je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, en geef je een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.


Hi @Tropical. Dank voor het invullen van je gegevens en je uitgebreide privébericht. Ik begrijp, en zie ook in het systeem, dat je inderdaad al contact met mijn collega's van afdeling Save hebt gehad. Ik zou het graag zelf voor je oplossen, maar we hebben via het forum deze mogelijkheden helaas niet. Mijn collega’s van afdeling Save zijn degenen die je kunnen helpen met het corrigeren van het pakket en bijbehorende juiste apparatuur. Daarom raad ik je aan om toch nog een keer contact met ze op te nemen, zodat zij je verder kunnen helpen. Het spijt me dat ik er zelf niet meer van kan maken, ik hoop dat het snel opgelost is.