Skip to main content

Tv besteld 2 december orderbevestiging gekregen aansluiten op 3 jan. zijn de opdracht kwijt ????

dus nu geen tv alleen nog  wifipunten of korting  (6 maanden ) terwijl op de  website een zelfde korting geven voor 1 jaar. Dit kon niet bij de klantenservice

De hele boel laten vervallen dat werd bevestigd  en via internet. abo. afgesloten met 1 jaar korting 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt eorigineel topic]

De totale korting  per jaar bedraagt € 300,00 daar kun je ook een tv voor kopen, want de tv die ze  aanboden was een Philips te koop bij Coolblue voor € 349,00 en dit is ook niet de goedkoopste winkel


Ha @hendrik.k, welkom! Wat ontzettend jammer dit zeg 😞. Je hebt het wel bij het rechte eind: de korting die je nu krijgt is ongeveer net zoveel als wat je ‘bespaard’ zou hebben op die tv! Dus als je elke maand de korting opzij zet, heb je voor jezelf al een leuk cadeau voor de kerst. Maar dit verdient natuurlijk niet de schoonheidsprijs vanuit onze kant. Excuses hiervoor!


Maar ik ben er nog niet, heb nu al vier keer door de klantenservice het internet en tv pakket besteld komt elke keer orderbevestiging, klopt allemaal maar het verwerken ho maar.      Elke keer als ik er over informeer zijn ze de orders kwijt Dus nu al 4x een order kwijt ?… zelf snappen ze er helemaal niets van, ben nu dus van 2 december 2021 bezig  om over te stappen van xs4all naar Kpn. en de klantenservice zeggen nu dat ze het nu niet meer weten hoe ze het moeten doen.

Bij wie moet ik nu een klacht indienen.

 

 


Dat is wel heel raar! Ik begrijp dat je van XS4ALL naar KPN wilt, dit steeds aangevraagd wordt door de collega's bij de telefonische klantenservice, maar dat je vervolgens niets weer hoort? En als je dan weer belt dat ze niets terug kunnen vinden? Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer? En heb je wel mailtjes gekregen met de orderbevestiging?


ik heb forumprofiel verder ingevuld.

ik heb van iedere bestelling een bevestiging gekregen tw

2 dec. 2021  armor 5324341 deze was op 2 jan. niet te vinden

6 jan. 2022  geen bevestiging alleen een contract. deze is op 6 jan. door kpn geannuleerd met beschrijving annulering klantnr,0129050776 (dit contract is geannuleerd omdat de prijs niet klopte)  moest van de klantenservice zelf via internet een bestelling doen

6 januari 2022  een nieuwe bestelling nr. s1817574  deze was op 7 jan, niet meer te vinden vlgs kpn

7 januari 2022 door klantenserv. bestellingnr.armor 3537989  deze was op 13 jan. niet meer te vinden vlgs kpn

Intussen kreeg ik van xs4all een brief  dat mijn abo afgesloten zou worden op 4 febr. (kpn zou opzeggen regelen) terwijl op de laatste bevestiging de opleverdatum 8 febr. was ?? goed geregeld !!!

Op 13 jan.ontving ik van kpn via mail een annulering van order s1817574-1326296 omdat er al een bestelling is geplaatst of er een bestelling in behandeling is.

Heb nu de annulering bij xs4all voorlopig gecanceld.

de laatste keer heb ik contact gehad met mevr.Ethel Kamphuis op 13 jan. die snapte er niets meer van en zou mij terugbellen alleen als ze iets te weten zou komen.

De een zegt dit en de andere zegt dat, komt door de migratie van xs naar kpn en dat ik ook nog een abo. heb bij kpn van digitenne  Vlgs mevr Kamphuis was dat onzin.

ik ben benieuwd hoe nu verder

ik wil wel overstappen dan moet de kpn dit maar regelen met xs4all.

 

 

 


Ik zie het inderdaad. De order van 7 januari is inderdaad de 13e geannuleerd. Reden zou zijn omdat we je de 12 maanden korting niet kunnen geven. Ik zou je willen adviseren om nogmaals te bellen en de bestelling met 6 maanden korting in te voeren. Mijn collega's zouden dan de resterende 6 maanden qua korting moeten crediteren. Ik maak van dit laatste dan een melding in het systeem. Mocht dat om welke reden dan ook, niet lukken: meld je dan even weer in dit topic. Dan zorg ik ervoor dat de 25 euro x 6 maanden alsnog wordt gecrediteerd. 


Marcia bedankt.

Ik heb op 20 jan.  de klantenservice gebeld  e.e.a. voorgelegd had een betere methode die kon nu niet meer fout gaan. had veel ervaring had hetzelfde probleem een dag ervoor ook gehad en was goed doorgekomen en zou er op toezien dat deze er ook goed doorkomt ,orderbevestiging  nr. armor3580429 was helemaal correct 1 jaar korting. Ik ben benieuwd hoe het nu afloopt. Kijk regelmatig op de website van kpn  bestelstatus maar tot nu toe is er niets te zien.

Als dit nu niet goed gaat stop ik er mee, blijf ik bij  xs 4all. en stuur het dossier naar Kassa of Consumentenbond als je ziet hoeveel tijd dit totaal gekost heeft zonder resultaat en het prijsverschil neem ik dan maar voor lief.

 

 


Ik zie het inderdaad! Het ziet er vooralsnog heel goed uit. En de collega heeft ook een melding gemaakt dat hij het in de gaten houdt. Ik ga er dan ook vanuit dat het nu in orde komt. Excuses voor het gedoe dat je er van gehad hebt! Mocht je t.z.t. toch nog ergens tegenaan lopen, laat het me gerust weten. 


Hoe kun je zien of de orderbevestiging goed verwerkt is, er is wel een site Kpn bestelstatus maar daar staat nog steeds op U heeft niets in bestelling.

Ik heb een mail van Xs4all ontvangen dat ik t/m 28 januari de overstap kan annuleren bij Kpn en dan loopt het huidige XSabonnement gewoon door.

Gezien de bovenstaande problemen wil ik wel zekerheid.


Hoe kun je zien of de orderbevestiging goed verwerkt is, er is wel een site Kpn bestelstatus maar daar staat nog steeds op U heeft niets in bestelling.

Ik heb een mail van Xs4all ontvangen dat ik t/m 28 januari de overstap kan annuleren bij Kpn en dan loopt het huidige XSabonnement gewoon door.

Gezien de bovenstaande problemen wil ik wel zekerheid.

Ik heb ook een bestelling uit staan i.v.m. een overstap vanaf XS4ALL. Vrij snel na mijn bestelling kreeg ik de bevestiging en nadat ik MijnKPN-app op mijn mobiel heb gezet, zag ik de bestelling (en status) ook staan. Wat zegt die app bij jou? 

Edit: ik zie mijn bestelling wel staan op de site waar jij het over hebt. Dat zou jij dus ook moeten zien……:disappointed_relieved:

 

 


Bij mij staat er is GEEN BESTELLING GEVONDEN  heb je recent een bestelling geplaatst meestal duurt het ongeveer 24 uur voordat je de bestelling kunt volgen.

Daaronder staat Er is een fout opgetreden probeer het later nog eens.

De bestelling is van 19 januari

Aangezien dit de 5e bestelling is  heb ik er niet veel vertrouwen in dat nu wel lukt. 


Ik ben er ook bang voor. Bij mij was het binnen een uur al te zien. Wellicht dat @Marcia_ of een andere moderator hier opnieuw in wil grijpen, anders zou ik de opzegging bij XS4ALL annuleren voordat je zonder diensten komt te zitten. Ik begrijp ook niet helemaal waar het fout gaat (al heb ik wel een vermoeden..)


wat is dan je vermoeden ??? prijs, leegloop xs4all ??


Het ziet er allemaal goed uit, behalve dan dat ik jouw bestelling ook niet in kan zien via MijnBestelling. Maar ik zie wel dat je je klantnummer, abonnementsnummer, etc. allemaal al wel hebt ontvangen. Vooralsnog zie ik niets wat erop duidt dat je je zorgen hoeft te maken, @hendrik.k


ik maak me wel zorgen aangezien ik op 19 jan. een mail kreeg van xs4all waarin staat: Mocht u zich bedenken dan kunt u uw overstap nog tot en met vrijdag 28 januari 2022 annuleren bij kpn.Uw huidige xs4all abonnement loopt dan gewoon door.

ik kan wel wachten tot donderdag als ik dan nog niets weet ik altijd nog annuleren., maar ik wordt van dit gedoe erg nerveus. vooral omdat al 4 keer fout gegaan is  en dat iemand in deze chat binnen een paar uur zijn bestelling kon zien.

Kan er nu niemand iets doen aan dit probleem ?

 


Ah, op die manier. Wij hebben inderdaad de overstapservice geregistreerd staan. Betekent dat pas als wij het signaal aan XS4ALL doorgeven dat jij aangesloten bent, XS4ALL daadwerkelijk af gaat sluiten. Dat loopt naadloos in elkaar over. Het verbaast mij dan ook dat XS4ALL de datum 28 januari gecommuniceerd heeft. Ik begrijp heel goed dat, gezien de omstandigheden, je hier nerveus over bent, maar wat mij betreft is dat niet nodig. Het ziet er aan deze kant allemaal prima uit!


Bedankt voor je berichtje , Ik wacht wel af.

mvgrt. Hendrik

 


Ik word toch niet goed van de Kpn  vorige week gebeld ja hoor de bestelling staat er nog .

Mijn vraag was op kpn.com/bestelstatus  staat nog steeds: ER IS GEEN BESTELLING., daar was geen antwoord op .

Volgende vraag moet er geen monteur bij wist men ook niet. men wist ook niet dat aansluitingen met pairbonding  een monteur nodig is.

Prima wordt er gezegd dan bestellen we een monteur voor 18 februari, hier kreeg ik een bevestiging van met de mededeling dat ik dat ev kan wijzigen  op KPN.COM/BESTELSTATUS. maar daar staat niets op.????

Ik hoef niet te wijzigen maar toch, je weet nooit.

Ik  heb maar vast mijn satellietschotel en digitenne opgezocht want ik zie het niet zitten dat dit goed komt.


Als ik in het systeem kijk, zie ik gewoon een monteursafspraak tussen 13 en 15 uur op 18 februari. Dus ik weet niet zo goed waarom mijn collega dit niet kon zien 😞. Voor zover ik kan zien, loopt alles nog steeds zoals gepland, @hendrik.k!


Het is nu allemaal voor elkaar, afgelopen vrijdag monteur geweest en heeft alles aangesloten en alles werkt goed en heeft de fritzrepeater ook aangesloten en heb nu  overal een perfect wifi signaal. Het heeft wel even geduurd. Maar ik ben er blij mee.

mvgrt. Hendrik Kuijper


Heel fijn, Hendrik. Bedankt dat je het nog even liet weten!