Skip to main content

Ik heb recent een bestelling geplaatst voor internet + tv inclusief de huur van een Fritz!Box. De FritzBox wil ik annuleren omdat ik er zelf eentje heb. Klopt het dat de volledige bestelling geannuleerd en opnieuw ingelegd moet worden (met alle risico’s  van dien) alleen om het vinkje bij de FritzBox weg te halen? Als ik dezelfde bestelling nu invoer op de bestelpagina komt die er namelijk anders uit te zien.

Hai @SledgehammerNL, ik vrees het. Bij de meeste andere extra diensten kun je er nog voor kiezen ze te wijzigen zodra het abonnement ingegaan is maar met de Fritzbox kan dat pas na 6 maanden. 


Hai @SledgehammerNL, ik vrees het. Bij de meeste andere extra diensten kun je er nog voor kiezen ze te wijzigen zodra het abonnement ingegaan is maar met de Fritzbox kan dat pas na 6 maanden. 

Daar was ik al bang voor. Wellicht dat ik het dan toch maar zo moet laten. Ik wil voor die paar tientjes het risico niet lopen dat het fout gaat. Na 6 maanden zeg ik het dan wel op. Vreemde is namelijk dat als ik nu dezelfde bestelling plaats die er er anders uit komt te zien. Ondanks Compleet en ESPN wordt de entertainment korting niet gegeven. 


@Thomas , ik lees jouw bericht net nog eens goed door. Wellicht ten overvloede: mijn abonnement gaat pas in op 6 april 2022. Het gaat dus puur om het aanpassen van de bestelling die ik op 18 december heb gedaan en dus niet een aanpassing van een contract wat al loopt.


Zodra een order verwerkt is (binnen 24 uur maar soms al met 5 minuten) kunnen we m niet meer aanpassen helaas.

Ik heb nog even voor je gekeken en als ik het bestelproces zo doorloop zie ik dat de entertainmentkorting gek genoeg niet in het overzicht staat maar die krijg je zeker weten. Ik denk dat dat n foutje van de website is, ik zal die meteen even melden. Als ik in het bestelsysteem alles invoer zoals je het besteld had kom ik op juiste bedrag uit met korting

Volgens mij kun je vrij risicoloos de order laten annuleren en opnieuw bestellen. Het enige nadeel zou zijn dat het leveren iets langer kon duren maar als dat pas in april is moet dat geen probleem zijn.


Helder. Dank je. Ik laat het toch maar zo. Ook al is het pas in april wil ik geen risico lopen voor die paar tientjes. Ik laat de FritzBox gewoon in de doos zitten en stuur hem na 6 maanden wel terug.