Skip to main content

Ik heb zojuist telefonisch bij Danilo mijn online bestelling ARMOR-1652522 van 16-10-2020 geannuleerd.

Daar ik in het verleden vervelende dingen heb ondervonden met telefonische annuleringen, wilde ik de annulering in een e-mail of op andere wijze schriftelijk bevestigd hebben. Dit blijkt volgens Danilo niet te kunnen.

De aanbieding zelf is ook noreply dus kan ik alleen telefonisch annuleren. Dit is natuurlijk een vreemde zaak. Wel online bestellen, een e-mail bevestiging van de bestelling waar je niet op kunt reageren krijgen en ook geen bevestiging van een telefonische annulering kunnen krijgen.

Als ik naar de bovenstaande reacties kijk gaat er bij de KPN ook nog wel eens wat mis en kan men in een welles/nietes situatie terecht komen en dat lijkt me een onwenselijke situatie.

Ik spreek uit ervaring want ik ben al 3 maanden met de financiële afdeling van KPN bezig om een creditering te krijgen van een door KPN gemaakte fout met mijn mobiele abonnement.

MvGR. Gerard Jansen

 

Hi, @GBJ.Jansen, welkom hier. 

Je hoort altijd een bevestiging te krijgen wanneer er iets wordt geannuleerd. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Hallo Alex,

Ik krijg zojuist wéér een bevestiging binnen van mijn geannuleerde bestelling ARMOR-1652522 van 16-10-2020 waarover ik zojuist hierboven heb geschreven. Blijkbaar is dat door Danilo toch nog niet goed afgehandeld

alleen is deze bevestiging naar mijn @gmail gestuurd.

Groet,

Gerard Jansen


Dat is fijn om te horen. Ik heb je vorige bericht met al je privégegevens verwijderd. 

Laat het me weten mocht je me nog nodig hebben. 
 


Hoi Alex_P,

Je hebt mijn laatste bericht, dat je inmiddels hebt verwijderd, niet goed begrepen. Ik bedoelde dat ik niet een bevestiging heb gekregen van mijn annulering maar dat ik een tweede bevestiging van mijn bestelling op een ander e-mail adres heb ontvangen. Namelijk een kopie van mijn bestelling die ik al eerder heb gehad. De zaak is dus zeker nog niet opgelost en ik wacht nog steeds op een bevestiging van mijn annulering.

MvGR. Gerard Jansen


Dan ga ik dit even goed nakijken. 

Hi, @GBJ.Jansen, welkom hier. 

Je hoort altijd een bevestiging te krijgen wanneer er iets wordt geannuleerd. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Zou je dit alsnog willen doen? Je profiel invullen? Dan kan ik met zekerheid zeggen wat er wel of niet is geannuleerd. 


Hallo Alex_P,

Ik heb alleen een mobiel abonnement bij de KPN. Ik heb hiervan alle gegevens in mijn profiel gezet.

Het gaat dus om de annulering van de bevestiging ARMOR-1652522 van 16-10-2020 van KPN

Met vriendelijke groet,

Gerard Jansen


Hallo Alex_P

Heb je al wat kunnen doen aan de schriftelijke bevestiging die ik nog steeds moet krijgen?

Groet,

Gerard Jansen


Hallo Alex_P

Jammer genoeg heb ik nog steeds geen bevestiging van mijn annulering. Ik ben hier nu al meer dan 4 dagen mee bezig. Ik wil graag vandaag een antwoord, anders zie ik mij genoodzaakt een aangetekende brief te sturen waarin ik zelf de annulering bevestig. Ik ben 76 jaar, slecht ter been en zou dan in deze corona tijd over straat naar het dichts bijzijnde postkantoor moeten. Dus doe me een plezier en bevestig mijn annulering van 28 oktober.

Groet, Gerard Jansen


Gerard! We hebben elkaar net gesproken. Fijn dat je even tijd voor me had. 

Je weet me hier te vinden in de toekomst. :relaxed:


Hoi Alex_P,

Bedankt voor je telefoontje en dat de zaak uiteindelijk goed is opgelost. Ik heb inmiddels een kopie van de annulering ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Gerard Jansen


Graag gedaan. :relaxed: