Skip to main content

Mijn bestelling met overstap service is gewoon geannuleerd? Contract en al al ontvangen, hoe kan dit? Ik moet mijn spullen van ziggo komende week terug sturen dus zit dan zonder tv/internet ect… beetje raar dit 

@Lorenzo G  Voor een snelle reactie kun je bellen 0800-0402 en inspreken dat je een medewerker wilt spreken


Ik ben op dit moment op vakantie, bellen gaat hierdoor lastig… 


Ik ben op dit moment op vakantie, bellen gaat hierdoor lastig… 

Vul je forum profiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is, hou er rekening mee dat dit tussen de 4 en 6 dagen gaat duren


Hi @Lorenzo G! Fijne vakantie! Ik ga helpen met een gerust hart verder op vakantie te kunnen. 🙂

Ik zie dat de bestelling wel gewoon open staat. Met als datum 28-08-2023. wellicht is de e-mail ten onrechte verzonden. Wel zie ik dat er vandaag aan de bestelling gewerkt is. Misschien dat daarbij ten onrechte dit bericht verzonden is. 

Wat zie je als je de status van je bestelling bekijkt?

 


Hallo, ja ik heb vandaag weer een bestelling geplaatst omdat ik niks vernomen had. Laatste bestelling dan graag annuleren..


@Lorenzo G dat laatste is niet nodig. Er staat 1 bestelling open op dit moment. 🙂


Zeker weten? Want ik zie als ik “een bestelling wil volgen” nog steeds staan dat mijn bestelling geannuleerd is? Kun jij mij nog een nieuwe bevestiging via de mail sturen? 


@Lorenzo G zeker weten. Met het klantnummer in je profiel, eindigend op 61. Als je niet de juiste gegevens ziet, ontkoppel dan de KPN ID. Of maak met een ander e-mailadres een nieuwe aan. En koppel dan opnieuw. 

Zie je daarna nog steeds dat je bestelling geannuleerd is, dan kan ik aansturing voor je doen. Ik kan in ieder geval bevestigen dat je bestelling gewoon loopt en goed in de systemen staat. Wat je ziet is gevolg van een eerdere herstelactie in je profiel.

Je bestelling is niet geannuleerd.