Skip to main content

kan iemand even meekijken?

in de mail van kpn ( informatie over uw bestelling ) stond een link om de status te volgen, ik klik daar op en toen stond er opeens, uw bestelling is geannuleerd! ( zie foto van de site en de app )

is dit een foutje? niet dat de hele bestelling weg is, dat is namelijk niet de bedoeling 😊

ik wilde alleen maar de status bekijken 🙈

 

ik dacht ik klik ff om de status te volgen 🙄

 

telefonisch contact gehad, daar werd gezegd dat het vermoeden bestaat dat het systeem per ongeluk in de war is met de oude ( geannuleerde bestelling van vorige maand )

 

maar dat de bestelling van gisteren wel gewoon nog steeds goed in het systeem staat gelukkig.

 

graag even een paar extra meekijkende ogen 😊

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hallo @R1CHARD82 ,

Deze bevestiging lijkt me dan toch voldoende. 


ik ben graag van het check check dubbel check….


Dan bel je nu nogmaals met 0800-0402. Dan gaan ze het daar nogmaals voor jou checken. 


nee want ik wil graag van een moderator weten of het op te lossen is net als in een ander topic met dit onderwerp,

 

 

ik wacht dus even dat een mod reageert, maar toch bedankt….


Hi @R1CHARD82, wij als forum moderators zien precies hetzelfde als onze collega's van de klantenservice. Maar ik begrijp wel dat je bij een melding over een geannuleerde bestelling echt zeker wilt weten dat het okee is.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb ze erbij gepakt. Je bestelling staat netjes open, daar is niets aan de hand. Ik zie los daarvan een eerdere bestelling in december die inderdaad geannuleerd is. Ik verwacht dat je die link te pakken had. Dus geen zorgen, alles is in orde.