Skip to main content
Beantwoord

Bestelstatus inzien maar geen klantnummer op contract

• September 20, 2022
  • 8 reacties
  • 170 keer bekeken

Hi,

Ik probeer mijn bestelstatus op te vragen maar omdat ik geen klantnummer heb lukt dat niet.

Volgens  documentatie zou dat in mijn contract moeten staan maar dat is niet het geval.

• Hoe kan ik toch de bestelstatus opvragen?

(Ik heb al via de FAQ, chatbot en telefoon contact gezocht maar dat lukt/werkt niet().

Beste antwoord door sanderjk01

Inmiddels contact gehad met Kpn  via Twitter, blijkt dat glaspoort gewoonweg nog niet klaar is (terwijl zij melden van wel 🤷🏼‍♂️), hierdoor is de bestelling nog niet afgerond en heb ik dus nog geen klantnummer.  Zal dus nog even moeten afwachten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• September 20, 2022

Hallo @sanderjk01 kijk hier eens:

https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling.htm

meestal krijg je na een bestelling een mail en/of SMS met een link naar de bestelstatus.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 20, 2022

Helaas, dat werkt dus niet. 

Ik heb netjes een contract (pdf) in de mail maar geen bestelstatus oid.

De “service” kan ik niet koppelen omdat ik geen klantnummer heb.

• September 20, 2022

Hallo @sanderjk01 gaat het om een mobiel abo of een thuis-abo?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 20, 2022

Het gaat om `KleinZakelijk Internet` (ZZP) thuis abo.

• September 20, 2022

Het gaat om `KleinZakelijk Internet` (ZZP) thuis abo.

Hallo @sanderjk01 dat is gelijk aan een consumenten-abo, alleen de bedragen zijn exclusief BTW.

Bij twijfel even bellen met 0800 0402, Twitteren of Facebooken.

Succes.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 24, 2022

Hi @sanderjk01, welkom op het forum. 

Dit is inderdaad vreemd, als je daadwerkelijk je contract hebt gekregen hoor je ook een klantnummer te zien. Ik vermoed dat je alleen de bevestiging van de bestelling hebt ontvangen maar nog niet het contract, dat komt iets later. Heb je deze inmiddels ook binnen? Anders kijk ik even mee als je je KPN profiel invult. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • September 25, 2022

Inmiddels contact gehad met Kpn  via Twitter, blijkt dat glaspoort gewoonweg nog niet klaar is (terwijl zij melden van wel 🤷🏼‍♂️), hierdoor is de bestelling nog niet afgerond en heb ik dus nog geen klantnummer.  Zal dus nog even moeten afwachten. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 25, 2022

Daar was ik al een beetje bang voor, nog even geduld dus.