Skip to main content

Hi,

 

Ik probeer mijn bestelstatus op te vragen maar omdat ik geen klantnummer heb lukt dat niet.

Volgens  documentatie zou dat in mijn contract moeten staan maar dat is niet het geval.

 

  • Hoe kan ik toch de bestelstatus opvragen?

(Ik heb al via de FAQ, chatbot en telefoon contact gezocht maar dat lukt/werkt niet().

Hallo @sanderjk01 kijk hier eens:

https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling.htm

meestal krijg je na een bestelling een mail en/of SMS met een link naar de bestelstatus.

 


Helaas, dat werkt dus niet. 

Ik heb netjes een contract (pdf) in de mail maar geen bestelstatus oid.

De “service” kan ik niet koppelen omdat ik geen klantnummer heb.


Hallo @sanderjk01 gaat het om een mobiel abo of een thuis-abo?

 


Het gaat om `KleinZakelijk Internet` (ZZP) thuis abo.


Het gaat om `KleinZakelijk Internet` (ZZP) thuis abo.

Hallo @sanderjk01 dat is gelijk aan een consumenten-abo, alleen de bedragen zijn exclusief BTW.

Bij twijfel even bellen met 0800 0402, Twitteren of Facebooken.

Succes.

 


Hi @sanderjk01, welkom op het forum. 

Dit is inderdaad vreemd, als je daadwerkelijk je contract hebt gekregen hoor je ook een klantnummer te zien. Ik vermoed dat je alleen de bevestiging van de bestelling hebt ontvangen maar nog niet het contract, dat komt iets later. Heb je deze inmiddels ook binnen? Anders kijk ik even mee als je je KPN profiel invult. 


Inmiddels contact gehad met Kpn  via Twitter, blijkt dat glaspoort gewoonweg nog niet klaar is (terwijl zij melden van wel 🤷🏼‍♂️), hierdoor is de bestelling nog niet afgerond en heb ik dus nog geen klantnummer.  Zal dus nog even moeten afwachten. 


Daar was ik al een beetje bang voor, nog even geduld dus.